miercuri, 20 ianuarie 2016

Nerăbdare




Alte povești fără cuvinte mai găsești pe blogul lui Călin.

34 de comentarii:

  1. Decât un copil care să crească alţi copii, mult mai bine aşa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Curiozitatea-i mare, dar are si nerabdare! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Așa sunt ei la vârsta aia. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  4. De copii nu prea te poti ascunde! Sunt formidabili in a receptiona absolut orice. Am observat asta la nepotica noastra. Totusi, putea fi doar mesager...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred, sincer, că este doar o întâmplare amuzantă și atât. Am trecut prin zonă, am zâmbit, am fotografiat ... mai greu a fost să găsesc cuvântul potrivit la miercurea fără cuvinte! :)

      Ștergere
  5. Cine umblă-n portofel l-a trimis să-i cumpere... ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Copil precoce...
    ...sau poate are nevoie de protecție :) ;)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  7. Săracu', o fi crezut că sunt dulciuri, ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil, la asta nu m-am gândit! :)

      Ștergere
    2. Posibil sa fie asa. Cred as crede ca cineva il trimitea sa cumpere:)

      Ștergere
    3. Orice explicație poate fi valabilă ... poate fi doar o joacă de copil, care mie mi s-a părut amuzantă! :)

      Ștergere
  8. Automatele astea sunt interesante - au tot felul de lucruri prin ele. :)).
    Unele au si un design simpatic sau interesant pe deasupra.:)
    Trebuie sa fiu atenta cand ma mai opresc si ma uit la astfel de masinarii :D. Cine stie ce paparazzi ma pandeste la cotitura. Hihi
    Happy WW :P!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Probabil butoanele acelea în culori l-au atras :D

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Man , o mai fi gasit el baloane de astea mai rezistente pe acasa si ce-o fi zis , hopa ! iete-te unde se gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. La cat sunt de colorate si cat de interesant arata nici nu ma mir ca i-au atras atentia :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă erau colorate normal ca piciul o fi zis ca sunt bomboane:))

    RăspundețiȘtergere
  13. ”Miercurea fără cuvinte” a lui Călin are căsuță nouă, aici: https://miercureafaracuvinte.blogspot.ro/
    Vino să te înscrii în tabel cu postarea ta, te așteptăm!

    RăspundețiȘtergere