miercuri, 23 martie 2022

Ațe

 






Alte povești fără cuvinte puteți găsi aici.









27 de comentarii:

  1. E ceva inedit pentru mine, dar cu atât mai interesant și atractiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multă, multă migală. Adevărate opere de artă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Câtă îndemânare și pricepere! Frumoase lucruri!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-a cucerit acel ”yng si yang”.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw! Imi place fulgul de paun.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. So pretty and I love all the colors.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inceput sa fiu sensibila la acest gen de tehnica.
    Imi plac mult de tot.
    Multumesc mult pentru alegere, Gigi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uaaaau! De cand ma chinui sa invat cum se face am vazut multe astfel de lucrari, dar nu mi-am imaginat o expozitie! Sunt superbe lucrarile pe care le-ai ales!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. SO very beautiful! Thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere
  10. All these are wonderful artwork. Thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere
  11. These are mesmerizing!

    Happy Thursday, Gigi!

    RăspundețiȘtergere