joi, 24 martie 2022

Târgul

De Cariere este un eveniment în desfășurare la Cluj Napoca, cu durata de două zile, 23 și 24 martie anul (de grație) curent. Găzduit de BT Arena, cu angajatori importanți prezenți cu joburi din cele mai diferite domenii, momentul este unul bun pentru a crea conexiuni între cei care au nevoie/caută un job și cei care oferă locuri de muncă. 


Sunt între două joburi, ca să zic așa și am vizitat și eu târgul ieri. Atmosferă faină, oameni zâmbitori, paletă mare de oportunități de muncă, forfotă (mi a lipsit asta, oricât de ciudat sună). M am oprit la câteva standuri, chiar sunt interesat de un job, acum aștept feed back ul după discuțiile din prima etapă, ca să zic așa. 


Paparazzii au fost cu ochiul pe mine! :)
Am observat doar doi-trei vizitatori din grupa mea de vârstă (50+), ceea ce înseamnă că toți ceilalți au locuri de muncă? Sau.....






11 comentarii:

  1. Baftă! Sper să auzim vești bune în curând. Altfel, nu-ți bate capul pentru slaba participare. Ai mai multe șanse. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pregateste ceva pentru tine, cu siguranta!
    Multa bafta. Niste poze pline de normalitate.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...sau nu își caută de lucru în România;
    ...sau au pensii mai mari decât salariile și vârste mai mici decât cei care lucră. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. - am încercat și eu, ceva nu s a aliniat și potrivit;
      - este o percepție (ușor) greșită despre cât de mari au unii pensiile; povestea cu vârsta de pensionare este o gargară ieftină: până la urmă, acesta este unul dintre avantajele legale ale unor categorii de profesii.

      Ștergere
  4. Bafta!

    ... sunt "pe cont propriu";
    ... sunt intre cei care fac angajari. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... bravo!
      ... succes, să găsești doar angajați de trabă, că de lepre suntem cu toții sătui! :)

      Ștergere
    2. Nu cred că ai înțeles ce-a vrut să zică Diana. :)

      Ștergere
    3. Eiiiii, acum vin de acasă! :) Erau două posibile continuări ale nedumeririi mele, așa i? :)
      Mulțumesc, Jo!

      Ștergere
    4. Yep! Cel puțin asta am înțeles eu. :)

      Ștergere