sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Cumpărăturile

Online pe care le faci ori de câte ori ai nevoie pot fi date peste cap fix de o zi celebră a reducerilor, așa cum este black friday. Deși ne aflăm fix la o săptămână (plus o zi!) de la ziua sus numită, firmele de curierat încă nu au dus la bun sfârșit distribuirea cumpărăturilor făcute cu această ocazie.


După cum v-am mai scris, am cumpărat o mașină de curând și azi sunt cu ea la mecanic pentru a schimba unele consumabile, pe care le-am cumpărat de la un magazin online de piese auto care asigură distribuția prin firma mai sus ...pozată. Fac parte dintre clienții magazinelor online de mai multă vreme și părerea generală este ...pe plus. Miercuri am comandat cele necesare și am fost asigurat că vineri voi avea coletul, așa că am planificat și mașina la mecanic. Dar socoteala era să nu se potrivească, deoarece vineri la prânz încă nu fusesem avizat prin sms de către curier și nici la telefoanele ale căror numere sunt afișate pe site-ul companiei nu răspundea nimeni (unele erau închise). 

Am contactat vânzătorul și am fost asigurat că piesele comandate au fost predate curierului joi, așa cum s-au angajat. Sunt perseverent din fire și după mai multe (zeci) de încercări am reușit să vorbesc la telefon, pe la 13.30, cu o doamnă de la Fan Curier care, amabilă, mi-a confirmat că al meu colet doar ce a fost descărcat dintr-o mașină, apoi legătura telefonică s-a întrerupt. M-am prezentat la sediul firmei unde era o înghesuială de nedescris, vineri la ora 15.00, zeci de clienți își doreau mult așteptatele colete. Parcarea din fața sediului firmei de curierat era plină, un „băiețaș” nesimțit a lăsat mașina fix în mijlocul drumului, balamuc adevărat.

Doamna care m-a ajutat să intru în posesia coletului a fost foarte amabilă, toată un zâmbet, calmă și politicoasă. Nota 10! Deși am avut ceva emoții, totul s-a terminat cu bine. Morala poveștii este aceea că oricât de bine te-ai strădui, tot rămân amănunte pe care nu le poți lua în calcul întotdeauna. Cum care amănunte? Să nu faci cumpărături online în perioada zilelor de mari reduceri, dacă te grăbești foarte tare sau dacă ești forțat de termene stricte! 

11 comentarii:

  1. Am și eu o comandă care trebuia să ajugă în 26-27. Nu a venit nici acum, mai aștept, nu e nici o grabă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am comandat ceva in 26, iar in 28 a ajuns la destinatie produsul - comanda nu a fost in RO. ;)
    Apoi, ziua de vineri se termina la 23.59, iar firma de curierat se obliga sa aduca un colet in ziua respectiva, dar dupa o anumita ora si nu la o anumita ora.
    Insa, reducerile sunt o amageala. Produsele foarte bune nu-si reduc pretul, insa in zilele de genul asta cine le cumpara primeste free, ca bonus, alte cateva lucruri din categoria respectiva care valoreaza cel putin 10% din ceea ce se cumpara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord (uneori) în ceea ce privește amăgeala reducerilor.
      Povestea cu ora 23.59 este nereală în România, cei mai mulți dintre curieri termină programul cam pe la orele 18.00.

      Ștergere
  3. Aglomerat și la ora 17:00. Înăuntru se făceau reclamații, afară, în parcare, unii se făceau sclavi și homosexuali. Mai puțin partea a doua, anul trecut s-a întâmplat același lucru. Concluzia nu poate fi decât una..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că în aceste momente, situația este efectiv scăpată de sub control!

      Ștergere
    2. Citând o angajată de acolo: harababură.

      Ștergere
  4. totul e bine cand se termina cu bine! ma bucur ca livrarea pachetului nu ti-a dat peste cap programarea la auto-service. Mult succes în continuare! Luna cadourilor face ca totul sa fie un pic mai haotic decat in lunile normale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. In preajma sarbatorilor nu e bine sa comanzi ceva, aproape toata lumea e prea ocupata sau plecata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, doar că eu fac asta în mod constant și de aici surpriza despre care am scris! :)

      Ștergere