marți, 21 octombrie 2014

Premiera

De duminică seară de la HBO,  Am spus destul, 2013, (Enough Said) mi-a făcut impresia că, mascată întro comedie cu poante excelente, o lecție de viață este transmisă tuturor celor care au ochi să o vadă.


Un Albert și o Eva, divorțați amândoi, cu copii de vârste egale, aflați în momentul în care fac pregătiri pentru a pleca la universitate, cu profesii interesante ( ea maseuză, el angajat la o televiziune unde transpune în format digital arhiva acesteia), se întâlnesc întâmplător la o petrecere. Ea dezamăgită de urâții din jur, el ușor complexat de statura sa „delicată”, își smulg unul altuia o întâlnire, mai mult din dorința de a umple golul care urmează după plecarea fiicelor ....


Fiorii romantismului nu au vârstă, replicile deosebit de amuzante curg pe bandă rulantă, încurcăturile, majoritatea comice, nu întârzie să apară .....:)) Eva își face o nouă clientă, cu care se împrietenește și își fac tot felul de confidențe. Inevitabil vine vorba despre bărbații din viețile lor și fac schimb de impresii despre același Albert, fără să știe una că a fost soțul celeilalte.


Povestea merge mai departe într-un mod interesant, pe care îl las în seama fiecăruia dintre voi, cei care veți dori să vedeți acest film, pe care îl recomand persoanelor de toate vârstele care sunt interesate de natura relațiilor umane. Mai adug că Eva este interpretată foarte fain de Julia Louis-Dreyfus, iar Albert de nimeni altul decât regretatul James Gandolfini, cunoscut tuturor din „Clanul Soprano”, care din păcate ne-a părăsit anul trecut.

Un mesaj transmis printre multe glume, mai actual ca niciodată: filtrează oamenii din jur prin propria minte, nu lua de bune impresiile altora, că s-ar putea să regreți! Mai jos vă pun la un click distanță și trailerul, pentru a vă forma propria părere, așa cum am scris mai sus! :)



  


16 comentarii:

  1. imi plac filmele romantice, o sa tin minte recomandarea ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un film fain, care tratează probleme serioase întro manieră amuzantă! :)

      Ștergere
  2. Şi eu o voi ţine minte, cu puţin noroc poate voi şi vedea filmul sâmbăta ce vine.
    Chiar mi-ai trezit interesul, sper să îl văd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent sfat! Dar văd, din păcate, că prea puţini mai gândesc în gândul lor...
    Cât despre film..., dacă e pe net, îl văd în seara asta. Mulţam.

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa vad si eu filmul cu prima ocazie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vizionare plăcută! :) Chiar e o modalitate plăcută de a petrece timpul liber! :)

      Ștergere
  5. uite acum ma apuc de cautat... paote ca am noroc si vad filmul în seara asta :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este unul dintre filmele mele preferate lansate anul trecut! L-am văzut în iarnă şi mi-e la fel de „viu" ca atunci...
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost în vizită „la tine” și am citit râdurile scrise despre film! Avem păreri asemănătoare! :)

      Ștergere
  7. cand e vorba de romantism nu ma dau in laturi...:)
    o sa tin minte!:)

    RăspundețiȘtergere