miercuri, 11 martie 2015

„Beutură”



Alte imagini din seria Miercurea Fără Cuvinte (MFC) găsiți la Carmen.

34 de comentarii:

  1. iubesc pisicile negre, a, si avut doua :)
    iata ca ai "prins-o" pe micuta curioasa si pofticioasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine i se vad ochii verzi, contrastând cu blana intens-neagră.
    Simpatice sunt!

    RăspundețiȘtergere
  3. curiozitatea-i mare! :)) Ca aduce sau nu aantaje... nu este întotdeauna clar ☺
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac tare pisicile negre, am avut si noi un motan negru pe care l-am iubit mult.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și când te gândești că multă lume fuge de ele .... :)

      Ștergere
  5. Nu cred ca au pus boticul pe beutura, cred ca ele prefera doar varianta fara alcool! :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar nu si-n timpul programului de motaiala pe frunze :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos le-ai surprins,îmi plac pisicile!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase şi nostime.Si eu am o piisicuţă drăgălaşă ,se numeste Simba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce intens priveşte pisica în a doua poză :) Foarte frumoase pisicile negre, parcă ar fi de catifea...
    O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Soră mea are chiar trei pisici negre :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  11. Sara bună. Am un program destul de încâlcit cu copilaşii. Până acum nu am putut să scriu. Acum mi-a venit şi mie rândul să am liber din partea lor.
    O nopte liniştită îţi doresc şi să visezi frumos despre primăvară !

    RăspundețiȘtergere
  12. nu par a fi interesate! cred ca mai degraba privirea ei iti spune ceva de genul: poate dupa ce faci poza iei cutia si o arunci la cos! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac pisicile negre,mai ales daca au si ochii verzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este o regulă ca pisicile negre să aibă ochii verzi?

      Ștergere
  14. :))Pe una nici c-o intereseaza.
    Poate vrea o vrabiuta?!

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Da, da! Și mie mi s-a părut amuzantă această situație! :)

      Ștergere
  16. Îmi plac mult pisicile negre. Curtea părinţilor mei a fost mereu plină de negricioase. Dar nu ştiam că se mai întâlnesc în secret şi la o... berică! :-)

    RăspundețiȘtergere