joi, 21 februarie 2013

Ştirile

                     Pro TV din seara zilei de 19 februarie au reuşit să mă surprindă . Dacă ediţia de la ora 17.00 este celebră pentru concursul de violuri , bătăi , omoruri şi interlopi în 45 de minute , la ora 19.00 veştile par a fi mai echilibrate , din mai multe ,,domenii" ale vieţii noastre . Doar par . Dar nu sunt . Prefer această ediţie deoarece are un număr mare de informaţii , chiar dacă sunt mai concentrate . În afara momentului cu Cătălin Radu Tănase (care nu ştie unde a început şi când trebuie să termine ,iar uneori uită să mai respire şi ne spune totul dintr-o suflare) şi doi interlopi (sau manelişti) aşa , în fuga calului , mai aflu una-alta . Şi în plus , nu dezbat prea tare subiecte politice . Pentru politică sunt celelalte care o ţin din breaking news în ......breaking news .
                     Dar să revenim la oile noastre . Pfiuuuu , să nu ne audă Becali ! La ora 19.40 , Andreaa Esca ne explică , după părerea mea uşor (dar uşor) stânjenită , care este lungimea......bărbăţiei ! POFTIM ? La oră de vârf vorbim despre isprava unor francezi care au cercetat şi stabilit care este lungimea minimă şi cea maximă a bărbăţiei ? Oare cât de profunde au fost cercetările ? Şi chiar au făcut măsurători ? Bomboana pe colivă este alta : francezii O AU MAI MARE ! Cu 1,5 cm! Ei şi ? Şocant ! În exclusivitate !
                    Cel mai tare m-a enervat faptul că asta cred ei despre mine .Nu zâmbi ! Vreau să zic cei de la Pro Tv despre mine , ca telespectator al lor . Că ăsta este nivelul meu de interes . De fapt , eu am ales să mă uit la ei .Să le fac rating ! Ei bine dragii mei , vă anunţ că telecomanda este la mine ! Era cazul să înţeleg şi eu ! O să îmi lipsească buletinul meteo prezentat de Busu ! ATÂT !
                    Incredibil ! După faza cu cercetătorii francezi urmează , culmea , o ştire în care vedem un grup de oameni dezbrăcaţi care vizitează un muzeu în care sunt expuse nuduri .....
                    Next channel , please !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu