miercuri, 2 februarie 2022

Castel

 





                                                                       Credit foto: Manuela Piștea

Alte povești fără cuvinte puteți găsi aici.









26 de comentarii:

  1. Sunt frumoase fotografiile!
    Prima imi place, si mie, ce mai mult. 😊

    RăspundețiȘtergere
  2. Castelul este impresionant, insa cerul din prima imagine este
    incredibil! Asa cum ai facut poza, parca si-au adus contributia si turlele!
    Happy WW, Gigi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Very beautiful castle photos...
    Have a great day!

    RăspundețiȘtergere
  4. Love the magnificent castle photos.

    Happy Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  5. I would love to explore a castle. Beautiful.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot 20 de lei fotografiatul la castel ? :)
    Buletinul hidrolocic avea dicție, inclusiv în franceză. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb. Era pe lista mea de vizitat, dar ne-a pus piedică pandemia. |Sper sa ajung totusi in curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O filă de istorie, scrisă în mai multe secole.... Merită vizitat!

      Ștergere
  8. Faine poze! Locuri pline de istorie! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu aceste imagini mi-ai adus aminte de Spania. Te salut, Gigi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amintirile ma rascolesc... vorba cantecului! :)
      Si eu te salut!

      Ștergere
  10. Dar la ce castele mă uit?! N-am prea călătorit. Nu recunosc nici o imagine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate fotografiile sunt făcute la Castelul Corvinilor, la Hunedoara.

      Ștergere