joi, 10 februarie 2022

Școala

Poate fi faină, uneori, zic....
Dimineață de februarie, un grad Celsius cu indulgență, ora opt și un sfert, prima oră a început....


- Tati și mami, stați liniștiți, am ajuns la timp la școală! Nu, nu e frig, e cald și bine!


- Ei, asta ar fi culmea, cum să nu fim atenți și cuminți? Cum adică? Nuuuuu, vedeți vă de treabă, cum să se pupe cineva în timpul orelor?


Unii ar putea spune că nu este un obicei bun să ți bei cafeaua la fereastră..... Vorbește lumea, domnule!






10 comentarii:

  1. Și la mine parcă e zi de primăvară. Mă bucur precum copiii și aștept să înflorească fetele care trec pe trotuar. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primăvara bate la ușă cu siguranță!
      Vor înflori, răbdare, mon cher! :)

      Ștergere
  2. Poate au ore dupa-amiaza, si-au iesit la un pupic. 😊
    Imi amintesc de-o "zisa" a lui Hagi: "Copii, mergeti la scoala, e si scoala buna la ceva" (ceva de gen).
    Exact! Vorbeste lumea! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm .... rămân la opinia mea: au chiulit la prima oră! :)

      Ștergere
  3. Cred că este mai cald afară decât în clase... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu în alte părți cum este, în Cluj Napoca nu există această problemă.

      Ștergere
  4. Eu nu am auzit asa ceva! E simpatic sa vezi un spatiu scolar de genul asta. Imi plac vocile copiilor in recreatii sau parcuri de joaca!
    Asa ca sa-ti mai bei cafeaua la fereastra...
    Numai bine, Gigi!

    RăspundețiȘtergere