sâmbătă, 7 decembrie 2013

Struțul

Este, după cum bine știți și voi, o pasăre care își are originile pe dealurile din jurul munților Carpați! Cum? Care struți? Ați uitat când erați mici și mergeați la bunici, la țară și câțiva struți ciuguleau buruieni în fundul grădinii? Ei, na! Nu, nu am febră!
                 


No bine, no! Tot ceea ce doresc este să vă spun și vouă ce am constatat: nimic nu mai este cum era cândva! Și ăsta nu este neapărat un lucru bun: magazinele sunt pline de legume din Italia și Turcia, toți negustorii au mărfuri chinezești de vânzare și noi, românii, suntem cei mai mari exportatori europeni de carne de struț! :)) Mi se pare deopotrivă amuzantă și cel puțin ciudată această știre, așa că am hotărât să vă atrag atenția asupra ei! So, cine dintre voi a mâncat carne de struț? Eu îmi amintesc perfect cum făcea bunica supă de tăieței de fiecare data când tăia struțul! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu