miercuri, 8 ianuarie 2014

Știrea

                     Pe care am văzut-o aseară la Digi 24, conform căreia în S.U.A. este mai frig decât pe Marte mi-a provocat un adevărat hohot de râs! Cei de la Digi se lăudau în campania de promovare de la debutul acestui canal de știri că la ei nu vom auzi cuvinte ca senzațional și altele din aceeași categorie (pe care nu mi le amintesc acum!), menite să deformeze ușor realitatea în dorința de a atrage atenția telespectatorilor. Ei singuri au promis că vor fi altfel, că acolo se vor putea viziona știrile așa cum sunt ele, cu obiectivitate, ....., .
                      Ideea ce a stat la baza comparației a fost aceea că vântul puternic a făcut ca în anumite zone de peste ocean temperaturile și așa scăzute, de până la -30 de grade Celsius, să fie resimțite de organismul uman ca având valori de până la - 50 de grade Celsius. Conform Wikipedia, temperaturile pe Marte ating valori cuprinse între - 120 și +20 de grade Celsius. Putem trage concluzia că informația nu este absolut deloc eronată, dar mie mi s-a părut total nepotrivită. Un sistem de referință neobișnuit pentru mine. Așa sunt eu, mai cârcotaș. Încet, încet, și cei de la postul sus menționat se înscriu pe traiectoriile adoptate de celelalte posturi în felul în care prezintă ceea ce se întâmplă zilnic împrejurul nostru.
                       Nu am mers la pomul lăudat având la mine un sac, dar ....
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu