Cel nou care a fost construit de fabrica din Bănie a intrat în probe. Recent a ajuns chiar și la București. Toată povestea este de râsul curcilor , deși reprezintă un uriaș pas înainte, De ce vorbesc despre mai sus numitele păsări de curte? Păi spuneți și voi: la știrile prânzului (ProTv) dintro zi a săptămânii trecute, prezentatoarea se strofoca să ne uimească cu timpul record în care va fi străbătută distanța de la Craiova la București: mai puțin de două ore. Mai mult, ne vorbea și despre viteza cu care se va deplasa acest tren: 160 km pe oră! Ha, ha ha! Am dezbătut subiectul cu un coleg de serviciu, la cald. Am ajuns la următoarea concluzie: doamna bate câmpii, rău de tot! Calitatea trenului, din punct de vedere tehnic, este doar jumătate dintr-un întreg: infrastructura este cealaltă jumătate și atâta timp cât ea rămâne nemodificată (nemodernizată), timpul călătoriei din punctual A în punctual B rămâne același, chiar dacă trenul este propulsat cu motoare .... atomice!
Că știrile canalului tv cu pricina sunt destinate, cu precădere, unui public așa, mai îngust la minte, nu reprezintă o noutate pentru nimeni. Culmea este că încă are mare audiență, de unde putem trage o concluzie neplăcută (cel puțin!): este destul de mare numărul celor....
În zilele următoare presimțirile noastre s-au adeverit: trenul cel nou a ajuns în gară la Motru cu două ore întârziere. O altă călătorie s-a încheiat la București pe același tipar cu toate celelalte. Puteți sta liniștiți: CFR nu pare să fie interesat de achiziționarea produsului fabricii oltenești. Oare știu ei ceva și noi, ceilalți, nu?
În altă ordine de idei, nimic nu este nou pe lume: în țărișoara noastră am avut mai întâi mașini de lux și douăzeci de ani mai târziu autostrăzi ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu