marți, 28 ianuarie 2014

Eforie

                     Nord este, ca și multe alte localități din țara mea, o localitate a contrastelor. Pe aceeași stradă, pe partea dreaptă vezi asta:

,
 
 
în timp ce fix pe partea stângă, vezi asta:
 
.
 
 
                          Este perfect adevărat că și în a doua fotografie părea să fie tot o proprietate privată și nu domeniu public, dar este un exemplu evident de ..... neputință a administrației publice locale, indiferent ce nume poartă ea.
                          Pentru prima oară am ajuns iarna întro localitate a cărei activitate este exclusiv turismul pe timp de vară. Impresia generală este negativă: străzi pustii cum nu am mai văzut de multă vreme, ceea ce mi-a creat o senzație stranie, de .... sinistru. Dacă mai adaug vântul care sulfa subțirel pe la urechi, pot spune că voiajul meu la mare, iarna, a fost ....interesant.

 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu