miercuri, 22 ianuarie 2014

Deoarece

                    Nu am văzut Marea Neagră de mai multă vreme, sunt hotărât ca anul acesta să nu mi-o ia nimeni înainte. Hotărârea fiind deja luată, azi trec la executarea ei: plec la mare! :) Nu vă îngrijorați, vă rog: mi-am pus creme pentru arsuri solare și ochelari de soare!
                    No bine, no! Am glumit destul! Este adevărat că merg la mare, dar o fac pentru rezolvarea unor probleme de serviciu, așa că puteți să vă calmați: (încă) nu am luato razna în totalitate! Cea mai nașpa fază este că se strică vremea, precipitațiile (în special lapovița și ninsoarea) nu sunt chiar pe placul meu când am de făcut un drum de peste 700 km cu mașina! Am ocazia să constat, așa cum a zis un personaj celebru, că iarna nu-i ca vara!
                  
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu