joi, 9 ianuarie 2014

Banc

                     Ion din Apahida mere sa-l viziteze pe Gheo, in America.
Gheo il plimba, il omeneste si, cand sa se intoarca Ion in Romania, ii zice: "Ma, Ioane, ma...ramai tu aice, ma. Unde meri inapoi, in saracia ceea? Aice om fi amandoi, ne-om gasi doua fete faine...". D'apoi Ion nu si nu, ca doara nu-si lasa el Apahida si Clujul drag pentru un pumn de dolari.
Dupa o vreme, Gheo primeste o scrisoare de la Ion, pe foaia din plic aflandu-se desenate trei oi si-un bou pe spate, cu toate picioarele-n sus.
                      Amu se scarpina Gheo in cap: "Tulai, ca Ion aista e si analfabet...da' ce-o vrut numa' oare sa zica?!" Se tot uita, se tot uita, mai intreaba printre romani...nimeni nu-l desluseste. Intr-un bun ceas, cineva ii spune: "Mai, Gheo, asa lucru complicat numa' Rabi din New York a sti sa-ti dezlege, ca el o fost plecat din Romania, ma!"
                      Ajunge Gheo si la rabi...rabi se uita la scrisoare...apoi zice: "Gheo, daca nu stiu toata povestea, nu pot sa te luminez". Gheo ii tot povesteste ce si cum a fost, apoi rabi brusc se inveseleste si-i spune: "A, pai atunci e limpede, zice asa: "oi, oi, oi...ce bou am fost ca m-am intors!"


                     Precizări:
                     Bancul a fost copiat (da, da, cu celebra metodă copy-paste!) fix așa cum a fost scris el aici. Nu de alta, dar ați văzut cu toții unde poți ajunge cu această metodă! :)
                     Mi-a plăcut și pentru faptul că eu locuiesc aici, la Cluj, ceea ce înseamnă că sunt, oarecum, vecin cu Ion!
                     Și pentru că mi-a plăcut, m-am gândit să vi-l transmit și vouă! No, ce ziceți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu