vineri, 22 mai 2015

Multă

Vreme am considerat că poezia nu-mi spune mare lucru. Și, așa cum deja știți și voi, niciodată să nu spui niciodată sau niciodată nu e prea târziu .... :) Am repetat cuvântul în disperare, că și pe mine mă doare!
Joi după-amiază am fost onorat să particip la lansarea volumului de poezii „Alter Ego-uri” al poetului clujean Florin Constantin Verdeș.


Florin este o mai veche cunoștință a mea, despre care știam că scrie poezie și, de data aceasta, am reușit și am participat la lansarea cărții sale. Nu se află la prima ispravă de acest gen, „tinctUri” în octombrie 2012 și „Ecouri Surde” în noiembrie 2008 fiind titlurile altor două volume de poezii semnate de același autor. Se spune că poetul îți trage seva lirică din boema clujeană de la cafeneaua Arizona, de acum mai bine 30 de ani, când comunismul apăsa draconic orice umbră de simțire liberă. 

Despre acest volum spunea cineva aseară că include două cărți: una de versuri albe și una de fotografii, îmbinate perfect pentru a transmite starea poetului, emoția care apare o dată cu întoarcerea fiecărei pagini. 


Lansarea cărții a avut loc în ceainăria „La Port”, un spațiu excelent ales și mai puțin convențional, unde ne-am adunat o mulțime de oameni să-l felicităm pe Florin pentru noua carte.


Este complicat și amuzant să scrii, de mână, atâtea dedicații, după ce tot timpul folosești tastatura ....
Seara a debutat cu o piesă clasică interpretată la violoncel de un copil minunat, invitat de onoare:


A urmat un moment muzical fain, cu un sâmbure românesc din Maramureș:


Câțiva vorbitori ne-au spus opinia lor despre Florin, despre poezia lui sau pur și simplu ne-au descrețit frunțile:



Un alt moment muzical, folk de data aceasta:


A fost o seară excelentă, m-am simțit minunat și asta datorită lui Florin, căruia, (mai bine mai târziu decât niciodată!) îi transmit la mulți ani de ziua numelui, ieri fiind sărbătoarea, dar eu fiind neinspirat: Constantin! :)
Mi-a făcut plăcere să ne revedem în această postură! 













12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, da! A fost o plăcere să petrec aroximativ două ore în această companie! :)

      Ștergere
  2. Bravo, felicitari autorului si multumiri domnului fotoreporter! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o seara cu reflexii...literare! :)
    felicitari, la cat mai multi cititori-cumparatori!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un cenaclu în variantă restrânsă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gândit la asta, dar cred că nu ești departe .... :)

      Ștergere
  5. Un eveniment deosebit. Ultima poza imi place tare mult. Costumul popular si chimirul de la brau sunt de mare efect.
    O seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, Florin a ales un mod românesc tradițional de a se îmbrăca! :)

      Ștergere
  6. Eveniment frumos cu oameni frumoși! ;)

    RăspundețiȘtergere