joi, 1 august 2013

Murphy

                     Nu doarme niciodată , dar asta sunt sigur că o ştiţi şi voi ! Scriam cu foc vinerea trecută despre Teo Trans din Cluj Napoca că aşa şi pe dincolo . Lucrurile au evoluat în felul următor : nu unul , ci două autocare au plecat spre Italia marţi . No bine , no ! Am avut noroc (eu ca eu , dar fiică-mea mai mult) să fie multe solicitări şi , mai mult decât atât , călătoria a fost făcută cu autocarul până la aproximativ 10 km de destinaţie , diferenţa fiind parcursă cu dubiţa . Pfiu ! Ce bine îmi pare !
                     Am fost sunat cu o zi înainte pentru a confirma locul rezervat (plus) . Şoferul a fost amabil , m-a ajutat la bagaje fără să îi solicit eu acest lucru (plus)  , mi-a răspuns la întrebări cu zâmbetul pe buze , lucru demn de laudă (plus). Acum mă simt mult mai bine că am spus şi lucrurile pozitive despre colaborarea mea cu Teo Trans . Aşa este firesc , nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu