joi, 2 octombrie 2014

Zicala

Conform căreia omul sfințește locul s-a mai adeverit încă o dată, dacă mai era nevoie, luni. Când am ajuns acasă de la serviciu, am pornit, după cum mi se pare și firesc, laptop-ul, să văd ce se mai întâmplă pe blogul meu, aici de față! Și nu numai, dar, mno ....Conexiunea la internet s-a dovedit a fi o mare provocare. Eram conectat cu routerul, dar aveam o mică iconiță care îmi atrăgea atenția că nu sunt conectat la internet. Hmm...
Norocul meu este că am și internet mobil de la ceeași firmă Digi, despre ale căror servicii țin să spun că sunt ireproșabile, din punctul meu de vedere și mă refer acum la calitatea programelor tv, conexiunea la internet, telefonie. Din punct de vedere tehnic, sunt asigurate la cele mai bune standarde, zic eu. Atenție, aceste rânduri nu se doresc a fi o reclamă a acestei firme!


Am sunat la deranjamente, la 17.46 unde o domnișoară amabilă și răbdătoare m-a ajutat să fac unele verificări, în urma cărora a fost înregistrată o reclamație și mi s-a promis că voi fi contactat în cel mai scurt timp! Aha! m-am gândit eu. Surpriză: la 18.12 am fost sunat de un domnișor, de data asta, care m-a direcționat în așa fel încât a găsit buba: conexiunea mea fizică la rețeaua care distribuie înternet la mine pe scară a fost mutată pe un alt port! Evident că făptașul a fost un coleg al interlocutorului meu, care a și menționat faptul că nu înțelege cum de a putut face așa ceva, dar, mno, oamenii sunt diferiți, nu? Cel mai probabil un vecin a primit azi internet și conectându-l pe el, a schimbat locul conexiunii mele, un mod cu totul neprofesionist de a rezolva o problemă. Cert este faptul că la ora 18.26 problema mea era rezolvată, scuzele erau cerute, deși omul s-a comportat într-un mod profesionist și nu are nicio vină în nefăcuta celuilalt.
Aceeași firmă, două situații contrare, zicala de mai sus confirmată. A câta oară?

10 comentarii:

  1. Usb-ul pentru internet se agata de retea in orase, in alte zone D-zeu cu minal. :)
    Apoi, la ei o reclamatie se rezolva in maxim 24 de ore :)
    Ps - eu am desfiintat telefonul fix si mobil de la ei... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am toate serviciile oferite de Digi, de 7 ani, și nu am absolut de reproșat din punct de vedere al calității ....tehnice a acestora. Cât despre oameni, am scris mai sus! :)

      Ștergere
  2. eu am un alt furnizor de televiziune si internet si sunt foarte ok cu ei, despre cei de la DIGI am auzit tot felul de pareri, au venit si l noi in bloc, cativa vecini au trecut la ei, acum nu prea se bucura...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am trecut de la vodafone la kabel deutschland, la jumatatea lunii septembrie. Deci cum s-ar spune, tot in familie am ramas, kabel deutschland a fost de curand cumparata de vodafone. In ziua transferului am primit alt router, un tehnician a fost delegat sa faca legaturile si a functionat totul perfect , atata vreme cat conexiunile au functionat in paralel. Cand vodafone a inchis linia, boxul de la kabeldeutschland nu a mai transmis Wlan. Am reclamat si s-a verificat... la ei parea a fi totul ok, dar eu nu aveam internet decat prin cablu. Si cum doza este langa telefon, departe de orice birou sau canapea, s-a intamplat ca timp de o saptamana sa trebuiasca sa-mi pun laptopul pe podea si sa ma asez "turceste" langa el, ca sa pot fi legata la internet! Am reclamat in fiecare zi... in fiecare zi un nou angajat al centrului call a verificat si notat ce am avut eu de zis ( si in fiecare zi a fost tot mai mult de zis si pe un ton tot mai inalt!), dar in final... peste 8 zile mai precis, am primit prin posta un nou router si tac!... lumea a fost din nou in regula! :)
    Eu cred ca nu exista provider care sa aiba toti clientii concomitent satisfacuti :))
    Inchei tot cu o zicala: Totul e bine cand se termina cu bine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să răspund în doi timpi:
      1) iată că se întâmplă și la case mai mari! :)
      2) Întru totul de acord cu zicala ta!

      Ștergere
  4. in sfarsit si lucruri de bine! :)
    asa ce imi plac prestatorii de servicii cand sunt amabili....
    spre ex eu azi am primit o fata de masa cadou la un pui la rotisor cumparat!
    dargut nu? :))
    asta ca sa ma laud si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine daca s-a rezolvat asa repede, ba chiar perfect. Eu cu alta firma am asteptat anul trecut 45 de ore sa se rezolve...daca treceau 48 de ore puteam sa nu mai platesc luna respecta factura:)) au stiut sa faca in asa fel incat sa ma tina fara net aproape doua zile si tot sa platesc si factura:)) Dar atunci am avut grija sa folosesc un ton mai autoritar si pot spune ca de atunci nu am mai avut probleme cu ei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa au stat lucrurile, cum am scris și recunosc surprinderea plăcută în ceea ce privește ....operativitatea!

      Ștergere