joi, 2 aprilie 2015

Simona

Merge mai departe! :) Paisprezece victorii consecutive! 



Urmează semifinala Miami Open, împotriva Serenei Williams! „Sunt nerăbdătoare să joc acest meci pentru că nu am putut să evoluez împotriva ei data trecută. Am fost dezamăgită să nu pot să fiu pe teren, să nu fiu 100% aptă pentru partida cu Halep. Așa că abia aștept să o întâlnesc de data asta!” a declarat numărul 1 WTA imediat cine îi va fi adversara din semifinala de la Miami Open. „Nu am nimic de pierdut cu Serena, e numărul 1 mondial, voi da totul, voi veni pe teren și voi crede în șansa mea. A fost un meci bun la Singapore, mâine este un nou meci și cred că pot câștiga din nou cu ea.” a afirmat Simona Halep.





Partida va avea loc mâine dimineață, de la ora 4.00 și va fi transmisă de Dolce Sport. No, ăsta da meci! Hai Simona! :)






10 comentarii:

  1. Pozitiv este că joacă la al doilea turneu consecutiv în semifinale, fără să acuze oboseala sau cine știe ce durere și că în ultimul meci nu a avut nici măcar o dublă greșeală. Asta spune multe despre pregătirea fizică și cea mentală, elemente care vor face diferența în meciul următor.
    Cu alte cuvinte: cine va fi mai puternică se va califica în finală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare mie sau chiar ai fost amabil cu Simona pentru prima dată (pe blogul meu)?
      Va fi un meci extrem de dificil, personal mi se pare că domnișoara Halep este în creștere în ceea ce privește tenisul jucat, are șansa ei de a scrie istorie în tenis. Un meci cu Serena este, oricum ai spune/scrie, o onoare pentru oricine! Ce să mai vorbim despre (încă) o victorie! :)
      Hai Simona! :))

      Ștergere
  2. Ce frumos, imi place cum a evoluat acest suflet minunat. O adevarata sportiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am emoții! Dar la 4 la tine și 3 la mine voi fi în picioare...;)
    Baftă!

    RăspundețiȘtergere