luni, 21 aprilie 2014

Cărțile

                    Pe față este numele unei campanii excelente, al cărei scop principal este să-i determine pe tineri să citească, să le înlăture convingerile conform cărora a citi nu este cool, adică nu prea mai este în pas cu vremurile pe care ei le trăiesc. De ce consider că ea se adresează în special tinerilor? Simplu: mediul online este caracteristic tinerilor și doar din acest motiv ținta campaniei sunt ei.  Cu toate că nu mai sunt chiar de vârsta celor care stau toată ziua conectați la internet și știu tot ce mișcă peste tot în lume, mă alătur și eu acestei campanii minunate, drept pentru care vă prezint și dovada:

 
 
                       Inițiatorii sunt clujeni și ăsta este un motiv suplimentar să-i lăudăm, nu? :)) Campania are pagină de Facebook și dorește să ne ajute pe noi toți să devenim prieteni ai cărților. O lume cu totul fascinantă se ascunde între coperțile unei cărți, lume care lasă la discreția cititorului mulțimea de amănunte sugerate de autor. Nici o persoană nu este asemenea alteia, așa cum nici o carte nu este la fel cu alta. Orizonturi nebănuite se ascund în paginile cărților, pagini care au un cu totul alt farmec dacât cele electronice .... zic eu. Cu o cuvenită modestie, vă îndemn pe toți: citiți cât mai mult și nu vă lăsați rușinați pentru asta!
                        Diverse persoane publice s-au alăturat campaniei și încet, încet, apar noi colaborări: reduceri la librării online sau cabinete stomatologice, carte la schimb pentru perioada în care ai mașina în service, ..... . Mai mult, la noi în Cluj, miercuri, pe 23 aprilie, dacă ai o carte în mână poți vizita în mod gratuit Grădina Botanică!
 
 
 
                         Ce ar mai fi de adăugat? Lectură plăcută vă doresc!


2 comentarii:

  1. Grozava campanie, numai ca omite un aspect important care trebuie luat in considerare pentru a "converti" oamenii spre citit si anume ca suntem saraci si cartile-s grozav de scumpe. Jurnalul National ne-a demonstrat ca se poate edita, vinde si obtine profit de pe urma unei carti la pretul de 10ron insa operele care se cauta sunt exagerat de scumpe chiar si la anticariat. Sa te multumesti cu ce-i ieftin in detrimentul calitatii ar insemna sa mananci biscuiti cand tu de fapt vrei prajitura. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...este posibil ca răspunsul meu să fie considerat ușor bizar: campania se dorește a fi un îndemn la lectură, nu o reclamă a unei edituri/librării.... prima alternativă care îmi vine în minte este biblioteca, unde un abonament ar putea rezolva partial aspectul (bine) punctat de tine.

      Ștergere