Bine ascuţit trebuie să fie unealta principală a unui vânzător de la raionul de carne al oricărui magazin care are în dotare carmangerie. Bine ascuţit, zic eu. No bine, dar părerea mea nu este general valabilă şi ce te faci dacă acesta de abia taie?
La magazinul Unicarm de pe Calea Floreşti din Cluj se întâmplă adeseori ca vânzătoarea să se lupte, la propriu, cu o bucată de carne, care pur şi simplu refuză să se lase tăiată. Pentru ca efectul să fie maxim, feliile de ceafă sunt făcute ferfeniţă şi total inegale, aşa că degeaba te-ai gândit să o rogi pe doamnă să le taie (că ei îi iese mai bine!), ele nu vor impresiona pe nimeni. Întâmplător sau nu, locul unde taie, împachetează şi ce ştiu eu ce se mai poate face, este bine poziţionat în spatele vitrinei frigorifice astfel încât să nu vezi decât acasă ce ai cumpărat. O fi bine, o fi rău ....
Acesta este doar un mic aspect legat de modul în care este tratat orice client în această minunată ţărişoară. Din lipsă de timp, din lehamite sau pur şi simplu din necunoaşterea drepturilor (ceea ce este destul de grav, dar suspectez eu, des întâlnit!), din indiferenţă, cei mai mulţi se complac în această stare de lucruri. La care se adaugă adeseori tupeul patronului/şefului de magazin/vânzătorului. Din păcate, asta spune ceva despre nivelul de educaţie al consumatorului, care este verişor primar(el, nivelul!) cu nivelul de educaţie, aşa, în general, al unei naţiuni. Ştiu, sună naşpa, o să ziceţi de bine despre mine, dar asta este părerea mea. Personală, cum ar zice unii! :))
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu