marți, 18 martie 2014

Impozitele

                    Plătite online fac mult bine sănătății ...mintale! Pe cuvânt de onoare, luni am verificat chiar eu ceea ce am scris mai sus! De mai mulți ani îmi plătesc impozitele către primărie online, cu cardul, ceea ce mă face extrem de fericit, chiar dacă pe moment nu-mi dau seama. Din păcate, abonamentul la parcare trebuie plătit la ghișeu, unde trebuie să arăți talonul și cartea de identitate. Astea sunt condițiile, așa facem.
                    Exact cu ocazia plății abonamentului la parcare am constatat cât de complicat este să scăpăm de cozile fără de sfârșit și de discuțiile iscate de acestea. Expresia ,,îmi țineți și mie rândul?'' va mai exista încă trei-patru generații, din păcate. Comportamentul de turmă, remarcile la adresa tututror și a nimănui sunt sarea și piperul acestor activități. Trebuie să fii înarmat cu răbdare și să dorești să-și rezolvi problema cu orice preț, altfel....
                    Există tot felul de baze de date la dispoziția autorităților locale, despre cele centrale nu mai vorbesc! Chiar nu ar fi posibil să se verifice în aceste baze de date dacă ai inspecția tehnică valabilă în momentul în care dorești să faci plata online și pentru parcarea care, oricum, îți creează veșnic certuri cu vecinii? Mai apoi, cum să mergem înainte, spre relații civilizate, dacă noi ne frecăm unii de alții și ținem rând la tot blocul, mai apoi stăm la două rânduri simultan, ..... . Soluția: montarea mașinăriilor care eliberează bonuri de ordine și la primăriile de cartier. Nu este prea complicat, nu?

                     Recitind textul, constat că nu am putut transmite revolta ce m-a cuprins, dar măcar am făcut repetiții, fără număr! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu