marți, 11 martie 2014

Metabolism

                     Sau ,,Când se lasă seara peste București" este ultimul film românesc pe care l-am văzut, la HBO. În regia lui Corneliu Porumboiu, cu Bogdan Dumitrache în rolul principal, filmul este departe, dar departe rău de ceea ce aștept eu când mă așez comod, în fotoliu, în fața televizorului. Un film fără început și sfârșit, filmat aproape în totalitate în interior, cu personaje puține, ...... , total aiurea după opinia mea. Da, oamenii sunt unici, dar povestea nu cred că a reușit să transmită absolut nici un mesaj. Pardon, posibil să mai fi confirmat mitul conform căruia actrițele se mai și culcă cu regizorii.


                     Bile negre: se fumează în disperare, eroul principal bea și apoi conduce mașina pe străzile Bucureștiului, plimbare filmată de pe bancheta din spate, lucru care creează emoții celor care au rău de mișcare. Bomboana pe colivă: zeci de secunde poți admira o ....endoscopie, lucru cel puțin grețos pentru cei mai mulți dintre privitori! Filmul a dorit să fie altfel și, după părerea mea, a reușit din plin! Din păcate, în sens negativ! Precizez că opiniile mele sunt exprimate în calitate de spectator și nu îmi arog pretenții de critic de film care scrie o cronică.....
                     Concluzie: nu recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu