miercuri, 7 ianuarie 2015

2015













Alte imagini din seria Miercurea Fără Cuvinte (MFC) găsiți la Carmen.



33 de comentarii:

  1. picturi pe cer, mereu schimbatoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce spectacol!
    4,8,9,11 sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevarat spectacol de lumini si artificii !
    HappyWW !

    RăspundețiȘtergere
  4. un spectacol care fascineaza si aduce bucurie. Superbe imaginle captate! Felicitari!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cum am precizat și în sursa foto, imaginile nu îmi aparțin, dar 1) mi-au plăcut foarte mult, 2) sunt din orașul meu și 3) vorbesc ....fără cuvinte! :)

      Ștergere
  5. O explozie de culori,superbe!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb spectacol la Cluj!
    Multumesc pentru comentariul savuros :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea ete de partea mea! :)
      Și eu tot spun că e fain la Cluj!

      Ștergere
  7. Un spectacol minunat! Eu insa nu mai vreau sa vad asa ceva in apropierea mea, dupa cate am patimit anul asta! Maya( catelusa mea) a intrat intr-o stare de soc din cauza pocniturilor de la focul de artificii din care n-am reusit inca s-o scot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru animale nu este tocmai un moment plăcut .... îmi pare rău pentru Maya! :(

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. În fiecare an, organizatorii ne surprind plăcut, zic eu! :)

      Ștergere
  9. Ce spectacol minunat de lumini! Cu toate ca si artificiile au farmecul lor m-as bucura sa nu mai exista. Poluarea, bietele animale... nu pot sa nu ma gandesc si la aceste aspecte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca în orice activitate umană, există și ....inconveniente!

      Ștergere
  10. Anul acesta si la noi - la Pitesti - au fost artificii extraordinar de frumoase si nu foarte mult zgomot, ca in anii trecuti.
    Trebuie sa recunosc ca ultima imagine este superba. :)
    Happy WW
    rux

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase imagini, deosebite combinatii de culori
    Faine poze, ca intotdeauna!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Un adevarat spectacol! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Clujul ce se scalda in lumini si culoare!
    Minunate imagini!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat de frumosssssss :X si eu am fost la spectacolul cu artificii din localitatea mea,dar ce am vazut eu este nimic in comparatie cu ceea ce am vazut in aceste poze :( >:D<

    RăspundețiȘtergere