vineri, 2 ianuarie 2015

Zăpada

A sosit și ceea ce ne-am dorit, avem .....


Tema zilei este tot Reflexii în oglindă, așa că ....


Mai multe reflexii găsiți pe blogul lui SoriN
Și nu în ultimul rând, vă doresc un an nou fericit! :))




24 de comentarii:

  1. iarna în toata puterea :) Timp sa avem sa putem savura frumusetea acestui anotimp!

    RăspundețiȘtergere
  2. iarna nu doar ca a venit, s-a asezat si clar e ca va pleca doar la primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca va plictisiti de iarna sa o trimite-ti la mine....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi chiar mai mult decât ne-am dorit!

    RăspundețiȘtergere
  5. ....avem, avem...eu personal, ma bucur de zapada ! :) Reusita reflexia !
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  6. Zăpada ca zăpada, dar e prea frig :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu chiar, sau nu peste tot! Acum la Cluj sunt -5 grade Celsius!

      Ștergere
  7. Am avut -20 de grade la Bucuresti in noaptea Anului Nou. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic s-o pastrati, la mine vreau soare:)) Mult soare!!!

    PS. un an bun sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un an nou cu bine și ție! :)
      O păstrăm, nu avem de ales, iarăși a nins și s-a așternut strat nou de zăpadă! :)

      Ștergere
  9. Gata au trecut sarbatorile ,nu-mi mai place iarna !
    Un an nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmmm, am o veste neplăcută: iarna o să mai stea pe la noi! :)

      Ștergere
  10. Un An nou cu sănătate şi multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere