luni, 12 ianuarie 2015

Anul

Trecut, când am fost la Turda să vizităm salina, am avut o zi plină, încărcată cu activități fel de fel. Când ne pregăteam de plecare spre casă, am făcut o mică „ședință operativă” și am ajuns la concluzia că tare bine ar merge, la masa de prânz, deși era ușor trecut de amiază, o pizza. Nimic mai simplu: am căutat în memoria telefonului numărul de la una din pizzeriile ale căror clienți suntem și, ținând cont de faptul că timpul mediu de livrare la domiciliu este 45-60 de minute, am dat comanda. Apreciabila distanță de aproximativ 30 de km am parcurs-o rapid, am mai intrat la ABC-ul din blocul vecin și la scurt timp după ce am ajuns acasă, pizza a sosit. O metodă acceptabilă de a rezolva problema prânzului, nu?

V-am scris cele de mai sus cu intenția unei introduceri pentru ceea ce urmează: cum ar fi dacă în loc de o pizza, am putea alege, cu un singur telefon sau cu un click, dintr-un singur loc, mâncare diversă, de la mai multe restaurante, punând astfel pe lista de opțiuni și altceva decât pizza? Intuiesc un răspuns pozitiv: ar fi foarte bine! :)


Din răspunsul la întrebarea de mai sus face parte: toate la un loc la FOODPANDA! Știu că nu sunt primul care vă scrie despre asta, dar îmi face plăcere să vă anunț că online este mereu mai simplu! Foodpanda este un serviciu cu ajutorul căruia poți comanda mâncare la domiciliu. Prin parteneriatele încheiate cu mai mulți furnizori, Food Panda pune la dispoziția clienților săi mâncare românească sau italiană, din bucătăriile lumii sau fast food, salate, pizza, etc,  cu livrare acasă sau la birou. Bonusul la acest serviciu este unul simplu, la care nu te gândești la prima vedere: scapi de spălatul vaselor, de scotocitul pe net pentru a găsi paginile web ale unor restaurante din zone apropiate ție, .... Pentru a folosi acest serviciu este necesar să-ți creezi un cont, lucru facil și care durează puțin. Odată contul creat și validat de la adresa de e-mail înscrisă, prima comandă poate fi dată! 

Dacă ești familiarizat cu plata online, ai deja un avantaj, dar este posibilă și plata la livrarea comenzii! Fac o precizare: dacă dorești mâncare de la mai multe restaurante/pizzerii, plata se va face separat pentru fiecare iar timpul de livrare este posibil să fie ușor diferit, după cum îți este norocul! :) Sigur că există și o aplicație pentru android, pentru a putea folosi acest serviciu și de pe terminalele mobile moderne, tot mai des întâlnite zi de zi. Cu prima ocazie am să folosesc această aplicație pentru a comanda și altceva, cu pizza știu cum stă treba! :) 

Prezent deja în orașe ca București, Arad, Brașov, Buzău, Cluj Napoca, Constanța, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu și Timișoara, Foodpanda este un serviciu ușor de folosit, la îndemâna tuturor celor care fie nu au timp pentru a-și pregăti mâncarea, fie sunt luați pe nepregătite de o întâmplare sau alta, fie doresc un mic răsfăț, fie sunt deja clienți fideli ai restaurtantelor cu livrare la domiciliu, tot mai prezente pe piața serviciilor oferite în România. Acestea fiind spuse/scrise, vă invit pe cei interesați să folosiți serviciul mai sus descris și, de ce nu, să-mi scrieți opinia voastră!

12 comentarii:

  1. E bine de cunoscut. Nu stii cand te izbeste foamea! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit despre el.E bun pentru oamenii muncii .Eu ma tasfat rar,cu o pitzza acasa sau la local.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru recomandare. Am intrat pe site si am vazut preturile- sunt ok!

    RăspundețiȘtergere
  4. suna bine! cateodata chiar nu ai chef de gatit, de oale. cratiti si farfurii!
    in cazul asta un panda e binevenit la casa omului...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare Panda merge si pe munte, pe la 2000 de m? S-ar umple tara cu turisti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am, dar poți să pui întrebarea fix pe pagina pe care o găsești mai sus undeva! :)

      Ștergere