joi, 29 ianuarie 2015

Timpul


Se scurge prea repede, din păcate pentru noi toți. La fiecare moment aniversar, un ochi plânge și altul râde. Plânge pentru că sunt mai bătrân, râde pentru bucuria unui bilanț, mai ales dacă acesta are rezultate pozitive. Azi este un asemenea moment aniversar: fix acum doi ani, la ora 09.04 a.m. publicam primele mele gânduri pe blogul nou creat: „Azi este prima zi a existentei acestui blog . Am eu nevoie de un ...jurnal ? Am ce spune celorlalti ? Ramane de vazut !”

Un an mai târziu: „364 postări, peste 19.300 de afişări de pagină, Google PageRank 2/10: cam aşa arată, din punct de vedere statistic, blogul meu! Prind experienţă în fiecare zi atât în mânuirea tastelor cât şi a ideilor, a modului în care prezint o chestiune sau alta.” :)

Azi, din puncte de vedere statistic stau cam așa: 743 postări publicate, peste 56.450 de afișări de pagină, Google Page Rank în continuare 2/10, rată de respingere 64,39 conform Google Analytics,  poziția Zelist 10.803 (miercuri, 28.01.2015), 2749 comentarii, 153 Google+  Followers, .... Sunt bucuros că am mulți prieteni noi, cu care fac schimb de opinii (comentarii) în mod regulat și țin să le mulțumesc pentru asta! :) Mulțumesc, de asemenea, tuturor celor care au citit rândurile scrise de mine, sunt onorat să văd că nu scriu (întotdeauna!) în gol! :)

Privind înapoi, sunt primul care constată o mare schimbare în tot ce are legătură cu acest blog: de la modul în care sriu (așezare în pagină, diacritice, etc) la subiectele despre care scriu. Am făcut și publicat multe fotografii, observând pe propria experiență că o fotografie poate transmite mesaje cât o mie de cuvinte. Sunt amator în fotografie, dar sper ca experiențele mele să se îmbunătățească! :)

Ce-mi doresc la ceas aniversar? Să vedem: cât mai mulți cititori, o interacțiune permanentă prin comentarii, să fiu sănătos și evident, la mulți ani, gigitepus.blogspot.ro! :)







18 comentarii:

  1. Prin 2009 existau in Romania 60.000 de blog-uri. Multe au devenit inactive in prezent sau au fost sterse. Dar statistica ramane: cand vei ajunge in primii 500 va deveni mult mai greu ;)
    Iti doresc la prezenta aniversare a blogului - 2 ani? Atat de putin :) - sa o depasesti pe doamna Carmen, stapana de miercuri, - din cate imi amintesc, ultima oara se afla pe locul 25 ;), iar cand vei face 6 ani, ca blogul meu, sa ai o medie de cel putin 200.000 de afisari de pagina\an.
    PS Nu-ti dori succesul. Lasa-l doar sa te cucereasca! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    La multi ani , blogului tau iar tie timp sa-l administrezi!
    Eu nu ma pot lauda cu vreo statistica pentru ca nu am fost niciodata interesata de asta...
    Mai mult, nici nu stiu cand e ziua site-ului meu....:))). As putea sa ma uit dar nici asta nu ma intereseaza....:)
    La mai mult si la mai mare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt neapărat interesat de statistici, dar, uneori, la ceas aniversar, mai tragi linie peste ce ai făcut până atunci cu scopul declarat de a face planuri de viitor!
      Mulțumesc, asemenea! :)

      Ștergere
  3. la multi ani frumosi in blogosfera!
    la multi cititori, la multe idei si motive de a interactiona cu oameni, in fond acesta este farmecul a ceea ce facem aici...
    am prefrerat blogul FB intotdeauna exact pentru acest motiv, interactiunea mai profunda vs like-uri...ma dispera ideea de a arata ca iti place, esti de acord cu ceva fara sa si spui ce te face sa preferi asta...
    acum nu stiu cat e de potrivit la o aniversare dar...eu am venit cu tuica :))
    la multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, asemenea și pentru tine! :)
      Cred că țuica ta este cea mai nimerită întro asemenea zi, să vedem ce concluzie mai trag cercetătorii! :))))

      Ștergere
  4. La mulți ani, gigitepus.blogspot.ro!......si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate si realizari! Acelasi sentiment il am si eu.Timpul zboara.Nu stiu cum de ne citim ,dar ma bucur pentru ca am dobandit o cunostinta online,serioasa,familista,realista si cu simtul umorului.O zi minunata sa ai azi si mereu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai noroc si la multi ani, cat mai multe postari de acum incolo! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani blogosferici, Gigi! Ciocnesc si eu un pahar in sanatatea ta si sa ne scrii cate vei dori tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc la fel, Mihaela! :) Sunt onorat de paharul ridicat în cinstea mea! :)

      Ștergere
  8. La multi ani frumosi blogului tau, e cu adevarat un moment important.Ma bucur ca te-am cunoscut. La cat mai multe postari.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!!! Interesantă fotografia din finalul postării!
    Ai băut toată şampania? :)
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani și ție! :)
      Regret, dar nu pot să dau din casă! :)

      Ștergere