vineri, 9 ianuarie 2015

Piața

Unirii din Cluj are clădiri istorice, construite în diverse stiluri arhitecturale. Vă propun azi două reflexii ale unora dintre ele:



Rubrica reflexii în oglindă este găzduită de SoriN



31 de comentarii:

  1. faine reflexii, cea de a doua cred ca este Catedrala dar prima cladire nu o recunosc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima clădire este situată pe latura estică a pieței, la colț cu Bulevardul Eroilor. În a doua fotografie este Biserica Sf. Mihail, cea mai cunoscută construcție din Cluj.

      Ștergere
  2. Prima cladire este in stanga Catedralei...; pe colt functioneaza un minimarket.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu exact cum ar trebui să stai în piață pentru a fi în stânga Bisericii Sf. Mihail, dar pot spune că este pe colțul Bulevardului Eroilor și la parter funcționează o farmacie.
      https://www.google.ro/maps/@46.769202,23.590864,3a,75y,27.76h,91.49t/data=!3m4!1e1!3m2!1skoJHAkkNq58fHAgv4n6y1w!2e0

      Ștergere
    2. Stai cu spatele la biserică.
      Farmacie, restaurant, x, ștampile, Bluebrina, Bijuterii și Souper (mergând de la Memorandiști spre tulnice ;)).
      Unde este x-ul am cumpărat ciocolată.

      Ștergere
    3. OK! :) Întrebare: spatele la biserică, fața spre? :))
      Glumesc, desigur!

      Ștergere
    4. În față vei vedea fântana arteziană sau țâșnitoare, mai degrabă, unde se "agită" copii mai bronzați vara. :)

      Ștergere
  3. Foarte bine vazute reflexiile ! Felicitari !
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât îmi doresc să revin în Cluj! Am oprit acolo o singură dată, în călătoriile prin ţară. Dar „voiajul" nostru în Cluj nu a durat mai mult de o oră...
    Ţin minte că Biserica nu am ratat-o... cel puţin ţin minte statuia din faţă.
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteți bineveniți oricând! Fain oraș, ai nevoie de mai multe ore și, de ce, de un ghid! :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos. Matei Corvin în momente de... reflexie. ☺
    Un sfârșit de săptămână liniștit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai m-am suit in dealul Clujului... I-auzi: la, la, la, la! :))
    Vorba cantecului! :))
    Faine poze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Faine reflexii, da' și clădirile-s faine !

    RăspundețiȘtergere
  8. fain cum ai vazut! frumos Clujul tau...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. La Biserica aceea am fost si eu cand am ajuns in Cluj.Superb oras Clujul, mi-a ramas in suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți reveni oricând dorești, sunt multe de văzut/povestit! :)

      Ștergere
  10. imi place mult centru Clujului... Sper ca vara aceasta sa ajungem câteva zile si în acest minunat oras. Prietena mea abia ne asteapta :) sper ca planurile de concediu sa nu se schimbe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar face plăcere să vă arăt câteva dintre frumusețile orașului!

      Ștergere
  11. Articol de nota 10!
    O alegere inspirata!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere