joi, 1 ianuarie 2015

Momentele

De început de an sunt diferite de la om la om, așa cum este și firesc. Fel de fel de gânduri apar și dispar, altele devin insistente, mici bilanțuri ale anului care a trecut se întocmesc rapid, schițele unor planuri pentru anul care abia a început prind contur .....


Vă mulțumesc tuturor celor care veniți în vizită pe blogul meu, atât celor care îmi lăsați câte un comentariu, cât și tuturor celorlalți. Faptul că numărul vizitatorilor a crescut mă face să sper că este loc pentru toată lumea aici, în lumea virtuală. Din păcate timpul nu îmi permite să vă întorc vizita, mereu, tuturor celor care faceți un mic popas pe aici, dar sper că această situație se va schimba. :)

Urarea zilei ar putea fi următoarea:
...să trăiți, să înfloriți,
.....,
tare ca piatra,
iute ca săgeata, 
tare ca fierul, 
iute ca oțelul .... LA MULȚI ANI TUTUROR! :)

Urmează pentru mine un an cu mari provocări, cu schimbări importante, despre care, firește, o să scriu la momentul potrivit. Evident că mă gândesc la ceea ce pot schimba la mine: să fiu mai bun, mai amabil, sau dimpotrivă, în nici un caz să nu întorc și obrazul celălalt ..... percepția noastră, a oamenilor, este ușor diferită în ceea ce privește bunătatea. Nimic nou pe lume: o seamă dintre semeni tratează cu dispreț bunătatea și o încadrează, fără a clipi, în prostie .... dacă unor fapte bune li se mulțumește cu un zâmbet (de superioritate imaginată) însoțit de expresia „ai fost fraier!”, întrebarea normală este: cum trebuie procedat în continuare?

Întrebări de genul „ce aștept anul acesta de la mine?”, „dar de la cei din jur?”, „o să mă ridic la înălțimea așteptărilor celorlalți?” sunt în primele rânduri și sunt curios ce o să pot răspunde la acestea la sfârșitul anului care abia a început! 

Acestea fiind scrise, vă doresc la mulți ani, un an nou cu bucurii, să ne vedem voioși (și de ce nu, la pungă groși!) atât în online cât și în offline!





10 comentarii:

  1. La mulți ani! Un an 2015 cu tot ce-ți dorești.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani cu sănătate şi cu multe împliniri!
    Să depăşiţi cât mai bine acele provocări despre care vorbiţi!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi doresc din toata inima sa postez mai rar in 2015! Am motivele mele si o sa le dezvolt altadata. :)) La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare este liber să facă exact așa cum crede de cuviință! :)
      La mulți ani și ție!

      Ștergere
  4. An Nou cu sanatate si multe împliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate ca suntem diferiti! Eu nu prea mi-am mai facut planuri in ultimii ani,ca nu trebuie.Vesela sunt,bucuroasa la fel,doar la punga as vrea s-o ingros. La multi ani ! i

    RăspundețiȘtergere