luni, 15 aprilie 2013

Vecinii

                      În apartamentul de lângă al meu s-au mutat vecini noi . Şi , ca fiecare în casă nouă , îşi aranjează după cum li-i pofta ce-au poftit . De mai bine de două săptămâni au început marea bocăneală . Ca să fiu exact , sunt deja două săptămâni şi patru zile . :) . Şi în fiecare zi dăi şi bate cu ciocanul , picămăreşte (ce cuvânt am putut crea !) cu picamerul , bate la două ciocane , pic.... o doamne , era să repet greşeala ! Şi tot aşa , vârtos şi cu metodă , în fiecare după-amiază , după ora 17.00 când ajung acasă o ţin tot întro veselie . Mai grav este că nu ştiu până când ! A doua zi după ce au început ostilităţile cu gresia/faianţa/zugrăveala veche , noul vecin mi-a mărturisit pe casa scării :
                      - Îmi pare rău că trebuie să vă deranjăm !
                      - Nu-i nimic , este normal să vă puneţi la rând casa ! am zis eu amabil .
                      Nu mă aşteptam că săptămâni în şir o să tot spargă gresie şi faianţă . Cred că era mai firesc să tragă tare două-trei zile şi să încheie acest capitol . Chiar dacă era neplăcut , măcar nu dura o ...veşnicie . Poate sunt eu mai atent la detalii , dar consider că prin bătăile prelungite la unul sau mai multe ciocane  ne transmite cât de mult îl interesează de faptul că nu trăieşte (locuieşte) singur , ci în comunitate .
                      În altă ordine de idei , m-am gândit că nu este prea politicos din partea mea să îi atrag atenţia asupra acestui aspect . Sau să-l întreb cât mai are . Sau alte chestii din astea care se poartă pe la bloc , deoarece ar fi un fel special de ai ura ,, bine ai venit ! " Este de ajuns dacă scriu pe aici despre ei . Ca şi tipul ăla care a dus un cal la târg nu ca să-l vândă , ci ca să-l facă de ruşine . Problema nu se rezolvă prin rândurile scrise , dar eu mă simt mai ... bine .
                      Cred că s-au prins că scriu câte ceva despre ei . S-au oprit . Sper că au terminat pe ziua de azi (19.51) . Şi mâine este o zi , nu ?
                      Voi cum vedeţi problema mea ? Evident , în linişte ! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu