joi, 5 septembrie 2013

Întotdeauna

                     Am avut ceva de spus , de comentat , de observat , ...... . Aşa sunt eu (nimeni nu-i perfect , nu ?) . Şi cum răsfoiam eu încoace şi încolo prin uriaşa lume virtuală , am ajuns să apăs pe un buton care ,,zicea" către mine că este extrem de simplu să-ţi faci un blog . De ce nu ? am zis eu şi iată-mă şi pe mine dând din coate pe aici , că tot am mereu ceva de spus , de comentat , de observat , .... . Cele relatate se petreceau în ziua de marţi , 29 ianuarie 2013 . Acestea au fost primele mele rânduri pe acest blog .
                     Cu foarte mult timp în urmă , pe 15 septembrie 1974 (wau , ce .... vechi îs!) , aveam parte de un alt început : prima zi de şcoală ! Cu siguranţă am avut mari emoţii , dar aş fi un mare mincinos dacă aş încerca să vi le descriu , din simplul motiv că nu mi le mai amintesc . Mai mult ca sigur că o ţineam strâns de mână pe mama şi priveam speriat la copiii mai mari , care erau , probabil , siguri pe ei .
                     Ca în fiecare an , în luna septembrie începe un nou an şcolar . Ca să fac o glumă , cantitatea de emoţii este constantă pe lume , doar eroii sunt an de an alţii ! Şi pot să mai spun că există diferenţe colosale între şcoala anilor 1970 şi cea din zilele noastre . Pentru continua îmbunătăţire a condiţiilor de desfăşurare a activităţilor didactice , magazinele Profi au pus la cale o metodă de recompensă , pe puncte , a tuturor bonurilor fiscale eliberate la casele de marcat . Clienţii care doresc , pot atribui aceste puncte unei şcoli anume , după o metodă foarte simplă , despre care găsiţi mai multe amănunte aici . Unitatea de învăţământ care va aduna cele mai multe puncte va primi din partea orgnizatorilor acestei campanii laptop-uri şi accesorii necesare învăţământului modern .
 Deoarece şcoala unde am desluşit (cu mare drag) din tainele cititului nu figurează pe lista posibilelor beneficiare , vă rog să binevoiţi să ,,donaţi" punctele obţinute de voi Şcolii Gimnaziale Ion Creangă din judeţul Cluj , şcoală unde fiica mea a descoperit minunăţiile abecedarului .
                    În prima zi de şcoală din viaţa mea sunt convins că emoţiile de proaspăt elev au ţinut până la ieşirea din curtea şcolii , în schimb , în prima zi de blogger din viaţa mea , după ce am scris primele rânduri la 09.04.00 A.M. , am verificat încontinuu pagina , să văd dacă a auzit cineva de mine ! No bine , no ! Într-un ocean de bloguri , mai mici sau mai mari , cine credeţi voi că se uita după Gigi Ţepuş ? Răspuns : aproape nimeni ! Toate începuturile sunt dificile , aşa-i ?
                   Este aproape de la sine înţeles că urmează şi .... o rugăminte de suflet : „daca îți aduci aminte cu drag de prima zi de școală , atunci vezi cum te poate ajuta Profi să îți ajuți şcoala”. Cele două planuri ale gândurilor mele se pot întrepătrunde cu uşurinţă , cu bunăvoinţa voastră , desigur , deoarece exprimă începuturi . Primii paşi la şcoală sunt , de regulă , îndrumaţi de părinţi . Pe blog , primii paşi sunt făcuţi , de regulă (uff, iar o repetiţie!) , pe baza a ceea ce ai învăţat la şcoală . Şi , fără să vreau asta , am descris încă un mod în care ziua de început din 1974 se leagă de un alt start , din 2013 .
                    

2 comentarii:

  1. Frumos scris si frumoasa campania asta.

    Mi-a trezit si mie amintiri ascunse intr-un cotlon de suflet.

    Zilele astea sper sa reusesc sa scriu si eu despre scoala mea de suflet.

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere