miercuri, 15 mai 2013

Două

                     Subiecte mi-am propus să abordez astăzi , pe scurt . Este corect să menţionez ce răspunsuri am primit de la două instituţii , după cum urmează :
                     1. În data de 1 mai m-am adresat primăriei din Cluj Napoca pe site-ul domnuleprimar.ro , sesizând prezenţa unor saci cu moloz la punctul de colectare al gunoiului menajer . Am tratat subiectul aici : http://gigitepus.blogspot.ro/2013/05/molozul.html . Am primit răspuns pe e-mail pe data de 8 mai că problema s-a rezolvat încă de pe 3 mai , lucru care este întru totul adevărat . Dacă ţinem cont de mini-vacanţa bugetarilor din1-6 mai , pot spune că în mod surprinzător , lucrurile s-au mişcat .
                     2. În data de 19 aprilie am scris un e-mail către Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj în care puneam întrebări în legătură cu plata de către elevi a diplomelor de absolvire a liceului , subiect tratat aici : http://gigitepus.blogspot.ro/2013/04/diploma.html . Pe când credeam că subiectul este de mult închis şi că am vorbit în vânt , spre surprinderea mea , pe 10 mai am primit un răspuns scris de doamna Laura , pe care îmi permit să vi-l arăt şi vouă : ,, Baza legala pentru plata actelor de studii este Regulamentul intern si hotararea consiliului de administratie.''  Este mai mult dacât limpede faptul că doamna mă crede cel puţin tâmpit dacă a considerat că acesta este răspunsul potrivit la întrebarea de ce plătesc elevii diplomele ?  Regulamentul cui şi consiliul de administraţie al cui , iată două întrebări la care sper să primesc răspuns în următoarele 30 de zile . :)  Mai adaug faptul că o elevă de la Şincai zicea că a plătit 15 lei în timp ce la Coşbuc aceleaşi diplome costă 23 de lei . Care să fie preţul corect ?  Şi nu în ultimul rând , dacă a folosit literă mare pentru cuvântul regulament , consideră oare că a fost mai convingătoare ?
                       No bine , no ! Dacă aveţi ceva de comentat , sunteţi invitaţii mei să o faceţi !

Un comentariu: