vineri, 31 mai 2013

Aşa

                      Cum vă spuneam şi ieri , am terminat clasa a XII-a şi putem spune că ioi-ioi-ioi , ce bine-mi pare ! Fiică-mea mi-a făcut onoarea de a participa la festivitatea ce a avut loc pe terenul de sport al Colegiului Naţional George Coşbuc din Cluj Napoca şi , ca să nu credeţi că bat câmpii , iată dovada :

 

                    
                          După cum se poate observa , am primit şi premiu ! Nu , nu doar pentru bună purtare , ci pentru ,,rezultate deosebite obţinute în activitatea şcolară în anul 2012-2013'' . Aha ! Limbaj mai de lemn ca în expresia mai sus precizată am mai întâlnit doar în gura politicienilor ! Pardon ! Ăsta este alt subiect , cred că am luat-o pe arătură ! Să revenim : decorul nu îmi aparţine , doar acolo am găsit un pic de loc să facem fotografii . Să nu îmi cereţi toca împrumut , pentru a vă face şi voi fotografii , că .... am pierdut-o ! La sfârşitul festivităţii le-am aruncat cu toţii spre cer şi ce să vezi , unele nu au mai ajuns la foştii deţinători ! :) E drept că am zărit pe careva la plecare că avea o plasă din care se iţeau tot felul de colţuri , dar no , ..ce să mai zic .....
                          Ultima frază de mai sus a fost o glumă !
                          Un capitol important aproape că s-a încheiat , urmează alte provocări . Atât pentru copii , cât şi pentru părinţi .
                          Cam atât pentru azi ! Vă doresc o zi plăcută în continuare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu