Scopul declarat este acela de a crea conexiuni între companii și social media, de a promova diverse produse și sevicii prin intermediul blogurilor. Punând cap la cap dorințele și cerințele companiilor/brandurilor cu dorința bloggerilor de a le mediatiza, toată lumea are de câștigat. Mai apoi, bloggerii se pot cunoaște unii cu alții, în online și de ce nu, în offline. Dincolo de competiția creată, apar întotdeauna prietenii și cine are destui prieteni și nu mai are nevoie de unii noi?
În luna aprilie bloggerii înscriși pe Blogal au avut ocazia să răspundă la un chestionar interesant, realizat de Kooperativa 2.0. Un număr de 150 dintre ei au răspuns, iar o parte dintre concluzii sunt următoarele:
Sursă rezultate chestionar.
La mulți ani, Blogal Initiative! Blogal suntem noi, fiecare dintre cei înscriși, așa că vă transmit tuturor gânduri bune! Era să comit o mare impolitețe: să uit să-i menționez pe cei care sunt sufletul echipei Blogal: Cristian China-Birta (blog), Vlad Dulea (blog) și Cristian Florea (blog). Domnilor, felicitări pentru reușita acestei platforme!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu