No bine, no! Serviciul clienți este foarte receptiv, în doar câteva minute după ce am făcut comanda pe pagina magazinului virtual am fost contactat telefonic pentru a confirma produsul dorit, forma de plată și modul în care urma să ajungă vinul la mine. Nota 10 are doamna de la mine: amabilă, mi-a dat răspunsuri la toate întrebările și chiar am primit coletul în ziua următoare, așa cum a promis.
No bine, no! Pentru a nu uita că totul este perfectibil, iată ce am constatat eu pe propria mea piele, dacă îmi este permis să spun așa: am dorit să cumpăr un vin alb din anul 1994 demidulce! Exact asta pare a fi vinul pe care l-am ales, după cum se poate vedea cu ușurință mai jos:
|
Acesta este vinul pe care l-am cumpărat în realitate:
Doresc să precizez că nu este o mare tragedie, sunt convins că vinul va fi foarte bun, dar nu mă pot abține să nu pun următoarea întrebare: este asta o dovadă de profesionalism sau ...doar o scăpare?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu