vineri, 4 iulie 2014

Servicii

Medicale de toată jena sunt oferite de Finas Medical, clinică privată situată în cartierul Mănăștur din Cluj Napoca, pe strada Calea Mănăștur nr.105.
În data de 02.07.2014, am sunat dimineață pentru a programa o consultație pentru o altă persoană, lucru pe care am crezut că l-am dus la bun sfârșit din moment ce am stabilit ora 17.30 și mai mult, mi s-a cerut și numărul de telefon, pentru eventuale modificări. Serioși, m-am gândit eu. După-amiază, la ora 17.25 am condus persoana la sediul clinicii și am așteptat afară terminarea consultației. La ora 17.55 încă nu intrase la consultație, drept pentru care m-am adresat persoanelor de la ,,recepție”, care au fost extrem de mirate: 1) cum de îndrăznesc să mă plâng de faptul că o consultație programată la ora 17.30 nu a început la ora 17.55; 2) planificarea nu a fost scrisă în registru la 17.30, ci la 17.40; 3) cum de nu înțeleg că s-au decalat orele, că doar când te duci la doctor trebuie să-ți aloci cel puțin 30 de minute pentru asta; la observația mea că 30 de minute pentru actul medical, nu pentru stat pe holuri, nu au fost deloc impresionate; 4) au constatat cu ușurință cheful meu de ceartă și nu situația inacceptabilă creată, în condițiile în care vorbim de un serviciu plătit, nu de o favoare; 5) toate celelalte persoane aflate în sala de așteptare au confirmat că nu sunt la prima întâmplare de acest fel în relația cu această clinică; 6) scuzele au fost cerute așa, pe un sfert de gură și când am adus în discuție acordarea unei reduceri la tariful consultației pentru disprețul cu care sunt ținuți bolnavii pe holuri, au dat-o din colț în colț: eventual vorbiți cu doamna doctor pentru asta, mi s-a sugerat.
În încheiere vă mai spun că unul dintre medicamentele recomandate de medic nu se găsește în farmacii în concentrația prescrisă pe rețetă.
Concluziile vă aparțin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu