marți, 29 iulie 2014

Vorbe

Din bătrâni sunt multe, dar, din păcate, unora li se mai pierde sensul. Ceea ce vreau să spun este următorul fapt: expresii comune până nu demult pot pune în încurcătură pe mai tinerii noștri ... concetățeni, ca să zic așa. Și din acest motiv (și din multe altele, evident) Philips te provoacă să fii pe barba ta ! Poftim? Cum adică?



În opinia mea, a fi pe barba ta are mai multe înțelesuri, toate fiind legate în oarecare măsură de cutezanță, de încredere în forțele proprii. Apreciez întotdeauna persoanele care își urmăresc visele, indiferente la gura lumii, pe cele care iubesc libertatea și își asumă deciziile. Cei care în viață pot spune că tot ceea ce au realizat este rezultatul muncii unei singure persoane pot ține seminarii despre cum este să fii pe barba ta. Nu în ultimul rând, capacitatea de a-ți aranja singur (mustața și) barba, fără a merge la frizer, te îndreptățește să spui că ești pe barba ta! Voi ce înțelegeți prin expresia mai sus precizată? În altă ordine de idei, Marius Moga a lansat piesa Pe barba mea special pentru această campanie, iar dacă nu o știți, puteți face cunoștință cu ea cu un click:



Având în vedere faptul că, la propriu, eu nu pot barbă, vă invit pe toți cei care purtați barbă (și nu numai!) și doriți să luați parte la campania #pebarbata să vă spuneți părerea pe pagina oficială.

În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.




2 comentarii:

  1. Nu a lansat piesa special pt campanie. E despre el si atat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil să ai dreptate, la vremea când am scris articolul asta a fost concluzia trasă de mine. În această situație, campania organizată de Philips este cu atât mai bine plasată, legându-se de două lucruri aflate în piață: melodia și ... barba! :)

      Ștergere