joi, 6 iunie 2013

Treisprezece

                     Este un număr despre care gura lumii spune că ar aduce ghinion . Habar n-am dacă este sau nu adevărat , dar ceva argumente contra vă pot prezenta :
- mi-am cunoscut soţia întro zi de vineri , 13 iulie ;
- am obţinut permisul de conducător auto pe 13 ianuarie ;
- am numărul de înmatriculare la maşină CJ 13 H.. ;
- nu mi se întâmplă lucruri neobişnuite în data de 13 .
                     În toate situaţiile mai sus menţionate nu am nicio problemă , sunt bine mersi . Sper că Murphy nu este atent în aceste momente şi lucrurile să se schimbe . :) Unii ar putea spune că tocmai am cobit . Oare aşa să fie ?
                     Voi cum sunteţi în zilele de 13 ? Dar , aşa în general , cum staţi cu superstiţiile ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu