Ce părere aveţi despre brandul nostru de ţară ? În ce măsură vă identificaţi cu frunza verde plătită cu bani grei de o ministresă celebră ? Sunteţi interesaţi ca împreună , noi românii , să punem umărul la alegerea (găsirea) altui brand , care să fie în primul rând pe placul nostru , al tuturor ?
Săptămâna aceasta se desfăşoară o campanie interesantă , iniţiată de o comunitate de bloggeri români care cu rezultatele chestionarelor completate de toţi cei care doresc să o facă şi cu un studiu serios va face propuneri ministrului turismului pentru un nou brand România .
Promovăm, purtăm, lansăm tot felul de branduri, însă tindem să uitam de brandul România. În 2012, studiul de cercetare realizat de Future Brand, „Country Brand Index”, pe un eşantion de 118 ţări, clasează România pe locul 100. Suntem la capătul clasamentului, între Ghana (locul 99) şi Algeria (locul 101), ţări pe care noi le considerăm „lumea a III- a”.
Haideţi să ne mobilizăm şi să încercăm să le spunem potenţialilor turişti din străinătate , într-un cuvânt , despre ceva cu adevărat tradiţional din România : apa minerală Borsec , magiunul de Topoloveni , cârnaţii de Pleşcoi , pălinca de Maramureş , berea Ursus şi exemplele pot continua , nu-i aşa ? Aveţi posibilitatea să completaţi chestionarul aici . Eu l-am completat .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu