miercuri, 26 noiembrie 2014

Pescari




Alte imagini interesante care vorbesc fără cuvinte găsiți pe blogul lui Carmen.

28 de comentarii:

  1. Imagini pline de liniște... Îmi place că și cățelul se uită dacă mișcă !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Unii aveau bidoane de 5 litri în care mișcau peștișori, cel mai probabil nu din aur! :)

      Ștergere
  3. Este pește, sau stă doar să treacă timpul :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  4. credeam ca doar vânatorii sunt însotiti de catei, dar iata ca si pescarii :)) Frumoase imagini - ultima este preferata mea.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma intreb daca pisica urmareste pestele sau undita?

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imagini,pisica așteaptă prada s-o mănânce!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un loc mai atipic pentru pescuit.Ma mai duceam si eu cu sotul sau colegii la pescuit ,acum ceva vreme,dar sa pescuiesc in oras ,nu m-as fi gandit.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce poftă mi-ai făcut! ....
    tare-mi doresc să merg şi eu la pescuit!
    nu am fost niciodată :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa inteleg ca iti este deja dor de vara? :-)
    Dragute imaginile!
    Numai bine, Gigi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Linistitoare ocupatie! Ce fain: iesi din curte si pescuiesti !
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună seara !
    Astăzi mă găseşti doar la nr. 40
    Să ai o noapte liniştită şi faină, iar mâine o zi bună cu spor la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  12. He, he! Erau zile calde şi plăcute. Să tot stai la mal şi să aştepţi, în tihnă... Acum... Brrr! Mai bine în casă, la căldură.
    O zi bună! :-)

    RăspundețiȘtergere