miercuri, 11 septembrie 2013

Copacul

                    Plantat de primăria Cluj cu ocazia naşterii lui David , în cadrul programului ,,pentru fiecare nou născut plantăm un copac" , despre care am scris aici , nu se simte prea bine , dacă pot spune aşa despre un copac care efectiv s-a uscat . Fotografia este făcută acum , în septembrie :


                           Vreau să fac precizarea că l-am ales pe acesta dintre cei plantaţi pe malul Someşului din simplul motiv că avea vreo două frunze la vremea aceea şi părea unul dintre puţinii care puteau să  prindă rădăcini . N-a fost să fie ! :( .  Nu ştiu ce să zic , dar această idee faină a fost un eşec în peste 80% din cazuri , după părerea mea (procentul îmi aparţine şi l-am obţinut .... ochiometric) .
                           În schimb răţuştele par să se simtă mult mai bine :




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu