marți, 25 ianuarie 2022

Goagălul

Este cu ochiul pe noi. Mă rog, pe mine și pe cei care, ca și mine, folosesc telefoane sau tablete sau te miri ce alte minuni și ultime răcnete de tip IT și care sunt logați permanent la un cont google sau care folosesc gooogle maps sau care sunt urmariți de alte aplicații care nu pot rula fără permisiunea, cerută și aprobată, de accesare a locației. O fi bine, o fi rău, sincer, habar n am.

Deși 2021 a fost un an pandemic, plin de felurite restricții, eu am muncit din greu (mult prea greu, stau și mă mir acum de ce....) și am călătorit foarte mult. Ochiul ascuns, dar prezent mereu, mi a trimis un fel de rezumat al locurilor și distanțelor parcurse în 2021.


Deși sunt convins că unele locuri și trasee nu au fost contorizate (erau diferențe între bilanțul lunar și kilometrii parcurși și contabilizați în foile de parcurs ale mașinii de serviciu), sumarul oferit este unul care mă poate ajuta să trag concluzii asupra etapei recent încheiate, referindu mă aici la fostul meu loc de muncă.


Este important să menționez că am și lucrat în fiecare dintre aceste călătorii, nu (doar) m am deplasat din locul a în locul b. Muncă grea, afară, indiferent de condițiile atmosferice....

Lipsa de măsură, de empatie pentru oameni (din partea șefilor) au fost doar două dintre sentimentele care au marcat un an (și zece luni) din viața mea profesională. 
Aveți grijă ce vă alegeți și mai ales ce vă doriți, că s ar putea să vi se întample!







8 comentarii:

  1. Ma intreb totusi de ce trimit astfel de cifre centralizatoare fara sa ceri? Oricum,impresionant dar teribil de obositor. Chiar nu stiu cum ai rezistat. Acum cred ca ai fost primul care a respectat indemnul din ultima fraza...
    Iti doresc un an mai bun si mai linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În momentul în care primești prima notificare de acest fel, lunară, ești întrebat, la final, dacă prezintă interes pentru tine sau nu.... eu am ales satisfacție maximă și, de atunci, primesc lunar/anual.
      Eu nu renunț ușor, dar am ajuns la capătul resurselor/puterilor și am conștientizat că ce este prea mult, strică....
      Un an nou cu bine, sănătate și veselie!

      Ștergere
  2. Uau! Ai calatorit nu gluma! 😊
    Uneori e bine sa se stie pe unde suntem; uneori se stie pe unde suntem si fara sa ne dam acordul. Farmecul tehnologiei. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sigur că da..... uneori e tare fermecătoare tehnologia asta, doar că nu ne dorim farmece întotdeauna! :)

      Ștergere
  3. Măcar ai călătorit și ai văzut multe, ceea ce mie îmi lipsește aproape în totalitate. Să ai parte de un an mai bun, în toate privințele!

    RăspundețiȘtergere