luni, 18 noiembrie 2013

Atitudinea

                    Mea referitoare la persoanele care parchează pe unde apucă, cu mare nepăsare, este posibil să suporte shimbări. Am mai scris aici despre înghesuiala generală pe un număr insuficient de locuri de parcare și despre cele două categorii: simțiții și nesimțiții!
                    Am avut zilele trecute pe cineva în vizită care a venit cu mașina. La un moment dat, sunt întrebat:
                    - Oare încurc pe cineva dacă am parcat aici, lângă bloc?
                    - Încearcă să ghicești, zic eu.
                    - Dar sunt locuri de parcare cu plată? mă întreabă, deși știe foarte bine răspunsul.
                    - Cam așa ceva! Ai pus și tu un număr de telefon, undeva la vedere?
                    - Nu! Ghinion, dă-le pace! Așa-i în viață! a tras concluzia interlocutoarea mea și a schimbat vorba.
                    Aduc iarăși în discuție acest subiect deoarece mereu m-am gândit că nu este în regulă să dau apă la moară celor de la poliția locală să dea amenzi . Totuși, 200 de lei în 48 de ore sunt ceva bani... Când am avut ocazia să întâlnesc și cealaltă persoană implicată întro asemenea situație, am fost total surprins de modul cum pune problema. Desigur că nu toți oamenii sunt la fel. Acum stau și mă întreb: are rost să-mi fac mustrări de conștiință în asemenea situații?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu