sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Nerăbdarea

                    Te poate pune în situații ușor amuzante, dacă ai simțul umorului la tine, bineînțeles, sau enervante de-a dreptul, în funcție de situația creată sau starea ta de spirit. Pe 1 noiembrie m-a umflat rușinea când am privit calendarul și am trecut la echiparea de iarnă! Adică vreau să spun că am schimbat la mașină cauciucurile de vară cu cele corspunzătoare sezonului rece, care .... bate la ușă! Toc! Toc! Cine e? Iarna! Brrrr!
                    Cu mai mulți ani în urmă am cumpărat un al doilea set de roți (genți cu cauciucuri) și în funcție de situație, le schimb pe unele cu altele. Această abordare a problemei duce la economii de bănuți (fiecare schimbare a cauciucurilor pe genți costă plus deteriorarea acestora la fiecare montare-demontare), face bine sănătății mintale (la sosirea iernii este întotdeauna coadă la vulcanizare, ceea ce înseamnă, în general, nervi) și te ajută să mai faci ceva mișcare (în cazul sedentarilor, persoanele de față sunt excluse, desigur). Dacă mă încordez mai tare, aș mai putea găsi și alte beneficii, dar ..... .
                     No bine, no ! Și cum vă spuneam, am înlocuit roțile echipate cu anvelope de vară cu cele echipate cu anvelope de iarnă și apoi, m-am dus direct la o benzinărie Mol, la compresorul cu ajutorul căruia am adus presiunea din pneuri la valorile prevăzute de cartea mașinii (sau aproximativ, în funcție de precizia manometrului montat pe compresor). Până am rezolvat problema la toate roțile (inclusive rezerva) s-a făcut coadă! Am văzut fețele persoanelor din prima mașină aflată în așteptare cum îmi transmiteau numai gânduri bune și faine, dar ce să fi făcut? Încurcătura a apărut când un domn trecut bine de prima tinerețe(avea spre 100 de ani) și-a tras Audi-ul (B6) fix în spatele mașinii mele, reușind să stârnească furia atât a celorlați aflați la coadă, cât și a celor care nu mai puteau ieși din benzinărie. O domnișoară a venit și mi-a luat din mână furtunul compresorului în timp ce un angajat al benzinăriei încerca să dirijeze traficul! :) Terminându-mi treaba în zonă, am părăsit locul faptei, lăsând liber locul la compresorul atât de disputat. Ca fapt divers, menționez că din acea benzinărie alimentez de ani buni. Am precizat pentru eventualii cârcotași! :)
                     Voi cum procedați când este necesar să reglați presiunea în pneuri? Stați la coadă la vulcanizare sau ..... stați la coadă la benzinărie? :))
                     
                     Și pentru că în perioada asta toți o dau cu Halloween-ul, oare vrăjitoarele trec la măturile de iarnă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu