sâmbătă, 26 octombrie 2013

Aniversarea

                    A douăzecișidoi de ani de căsnicie este un lucru minunat, zic eu! Azi, 26.10.2013 se împlinesc fix 22 de ani de când m-am căsătorit! Mai mult, în 1991, 26 octombrie a fost tot întro zi de sâmbătă, exact ca acum!

 
 
                      Cu bune și cu rele (din fericire, cele din urmă extrem de puține!), anii s-au scurs! Da, știu, îmbătrânim, dar este peste putința cuiva să păcălească trecerea timpului! Între timp familia noastră a crescut, avem o fată care are 19 ani. Pentru că este un moment aniversar, profit de ocazie și sunt primul care urează familiei mele mulți ani fericiți și toate cele bune să se adune! :)
 
 
                      În a doua fotografie am surprins o fărâmă din primul dans al proaspetei familii Țepuș!    Mama mia! Ce tineri și faini eram! Recunosc poziția de prim lăudător al meu, dar no, mai avem și lipsuri, nimeni nu este perfect!
                      Tot în această zi faină de octombrie este ziua de naștere a socrului meu, care împlinește azi 75 de ani! Să trăiască, la mulți ani!
                      Și nu în ultimul rând, un gând bun tuturor celor care își serbează onomastica de Sfântul Dumitru, adică tot azi!
 
                       LA MULȚI ANI !

2 comentarii: