miercuri, 15 ianuarie 2014

Ademenirea

                             Foştilor clienţi cu oferte cel puţin interesante este de actualitate pentru cei de la UPC, ceea ce nu este neapărat un lucru rău. Am fost sunat de un operator al cărui nume îmi scapă momentan şi care foarte amabil a început să mă aburească cu fraze genul:
                             - Domnul Gigi Ţepuş?
                             - Da!
                             - Numele meu este ......, vă sun din partea UPC România. Sunt bucuros că v-aţi păstrat numărul de telefon şi astfel am putut intra în legătură cu dumneavoastră .....
                              Măi să fie! Oare ce vrea tipul ăsta de mă ia aşa, politicos, pe după cireş? Am aflat repede despre ce era vorba: compania pe care o reprezintă are pentru mine, în calitate de fost client, o ofertă de nerefuzat: bla, bla, bla şi bla, bla, bla . Cert este faptul că pentru semnarea unui contract de furnizare de servicii de televiziune, internet şi telefonie în valoare de 99,8 lei lunar, primeam cadou un televizor cu tehnologie LED marca Samsung, cu diagonala de 66 cm. I-am răspuns respectuos că nu sunt interesat de oferta lui şi că la firma concurentă (cum care, DIGI, nu?) am servicii de o calitate foarte bună la un preţ mai mic. Ei bine, din acest moment am devenit ţinta întrebărilor: cât plătesc, ce pachete de servicii am, dacă am smart-card şi în cât timp l-am primit, dar chiar nu mă interesează să primesc un televizor..... şi mai ştiu eu câte lucruri m-a mai întrebat. I-am atras atenţia că este preocupat mai tare de compania concurentă decât de a încheia un nou contract. Remarca mea l-a cam lăsat fără replică, acesta fiind un semn clar că am atins un punct sensibil, mai ales dacă era o conversaţie înregistrată, deşi nu m-a informat despre asta la începutul convorbirii. Una peste alta, am refuzat oferta, deşi era tentant televizorul, din simplul motiv că în reţeaua de telefonie a celeilalte companii am mai multe persoane foarte apropiate cu care ţin legătura. Şi pentru că internetul merge ... strună. Şi preţul este mai mic la acelaşi număr de canale (inclusiv cele HD). Şi am şi pachetul HBO HD şi tot mă costă mai puţin. Mai am şi internet mobil. ....
                               Nu mi-am propus să fac reclamă unei companii cu care am avut propriile meciuri. Pur şi simplu am fost mirat de modul în care abordează problema cei care îşi doresc cu adevărat ceva. Aşa cum băncile se străduiesc să-şi fure clienţii unele altora, constat că moda se extinde şi în alte domenii. Este adevărat că numărul total al clienţilor este constant, aşa că este important să mai încerce să ne aburească, azi pe unii, mâine pe alţii... . Încă nu v-a sunat nimeni de când citiţi aceste rânduri? Fiţi fără grijă, nu o să vă sară rândul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu