marți, 14 ianuarie 2014

Douăzeci

                             De ani s-au scurs de când, pe 13 ianuarie 1994, am susţinut examenul pentru obţinerea permisului de conducere, categoria B. Uff, sunt .... cam vechi (din păcate pentru mine)! :) Îmi amintesc foarte bine ce emoţii şi ce freamăt interior am avut... Rezultatul a fost cel aşteptat şi iată că am astăzi despre ce să scriu. Îmi amintesc despre felul în care am susţinut proba teoretică: câteva zeci de persoane simultan, în cantina (sala de servire a mesei) de la liceul de transporturi din Cluj. A urmat proba practică în două etape, fiecare dintre ele fiind eliminatorie: efectuarea de diverse manevre în poligonul auto, contra cronometru, urmată de conducerea autoturismului pe drumurile publice, sub privirile exigente ale unui poliţist.
                              Lucrurile stau cu totul altfel astăzi şi, după opinia mea, chiar lipsa acelei probe de îndemânare în poligon face ca proaspeţii conducători auto să fie mai puţin pregătiţi pentru ceea ce îi așteaptă în traffic, după obținerea permisului. Departe de mine gândul de a avea acea atitudine ,,pe vremea mea...", dar nu pot să nu constat numărul uriaş de evenimente rutiere în care sunt implicaţi tineri. Şi nu e bine.
                              Voi când aţi obţinut permisul de conducere?
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu