vineri, 3 ianuarie 2014

Pișcoturile

                    Sunt pe placul marii majorități.  Da, sunt dulci, bune, se pot face și anumite prăjituri din ele, se servesc cu miere la cununia religioasă, ...., dacă mă încordez mai pot scrie câte ceva despre ele... :)) .  Există o anumită categorie de oameni care râd despre alții, numindu-i ,,pișcotari" , în traducere liberă ,,persoane care primesc .... pișcoturi!" . Adică cei care scriu ceva, cel mai adesea pe bloguri, despre un anumit produs/serviciu și primesc pentru asta o mica atenție. Atât de mică, la propriu, ca să se poată asemui cu un pișcot!
                    Ia ghiciți voi de ce scriu despre acest subiect! La rândul meu, sunt primul care râde de bloggerul din mine care uneori a scris câteva rânduri despre produse sau evenimente din dorința simplă și oarecum justificată de a primi ceva puncte (extrem de rar un produs!) care să mă ajute să mă situez pe un loc fruntaș (la ce bun, oare?) într-un clasament care ...... . Ha, ha, ha! Deci am scris doar pentru a încerca să obțin bunăvoința unora, chiar dacă (uneori) nu am avut nimic în comun cu subiectul impus! Ei bine, deși sunt primul meu critic, o să pun toate aceste aspecte pe seama entuziasmului de început, dorinței de a răspunde la anumite provocări prin scrierea anumitor articole pe teme date, ... Problema majoră este că nu doresc să fiu un pișcotar (culmea, îmi plac pișcoturile!), chiar dacă, în esență, nu am absolut nimic de comentat la adresa acestora! Fiecare este liber să facă tot ceea ce dorește și nu este cazul să fiu eu cel care judecă pe altcineva! DAR am hotărât să evit, pe cât posibil, (se poate observa că mi-am lăsat o portiță de scăpare!) să dezbat probleme care nu mă reprezintă PE MINE! SAU SĂ LE TRATEZ ALTFEL DECÂT FIIND EU ÎNSĂMI!
                      Încet, încet reușesc să trag și eu niște concluzii despre lumea bloggerilor, dar ăsta este un alt subiect despre care nu sunt încă pregătit să scriu prea multe! Acestea fiind scrise, ceasuri bune vă doresc și să aveți parte de un prim week-end liniștit în 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu