marți, 7 ianuarie 2014

Oferta

                     Celor de la Orange la cererea mea de renunțare la abonament a fost exact ceea ce aveam nevoie. Da, da! Cum dracu a fost posibil? Foarte simplu: cineva de la serviciul clienți a intrat pe contul meu de la compania lor și a putut observa, cu mare ușurință, cum am studiat eu ceva oferte de la prepay. Și evident că atunci când am fost sunat, cam după ț zile, propunerea a fost exact ceea ce mi se potrivea mie mai bine (ultima accesată de către mine, de la prepay). Norocul meu este că am avut posibilitatea să aleg un contract pe doar 12 luni.
                     Și uite așa, celebra companie nu a pierdut un abonament, ci a câștigat unul pentru încă o perioadă de un an. Un prietenul de-al meu  din Timișoara era extrem de curios cum se va sfârși această tărășenie. Ei bine, eu mi-am atins obiectivul: am obținut la același preț plătit lunar un pachet voce+internet  mult, mult mai avantajos. Sau cel puțin asta am fost lăsat să cred....
                      Această mica aventură s-a desfășurat în decembrie, dar pentru că ieri a fost prima zi din noul contract, mi-am zis că este cazul să vă spun ce și cum am rezolvat... doar așa, mno! Să nu ziceți că nu v-am spus!
                      Morala: orice căutare (mișcare) pe marele și infinitul internet lasă urme pentru cei care știu și doresc să le caute! Cum ce să caute? Urmele, nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu