miercuri, 28 mai 2014

Cumpărarea

Unei cărţi pe internet, de la una dintre librăriile online, poate fi o aventură sau nu în funcţie de câtă experienţă ai în cumpărăturile online, de pricepere, de abilităţi, de atenţie la detalii,de banca emitenă a cardului din buzunarul tău şi lista ar putea continua. Ei bine, un magazin online important elefant punct ro, aşa cum îi stă bine unui magazin românesc, are şi o mică hibă: are un singur număr de telefon pentru contact. Şi asta nu este tot, dar pe rând.
Am cumpărat o carte de la magazinul de cărţi numit mai sus şi, grăbit oarecum, a rămas bifată de la o achiziţie anterioară opţiunea de livrare prin poştă. Nu este mare scofală, dar am emoţii că va ajunge la timp, aşa că am studiat problema şi am constatat că nici pentru trimiterea prin curier nu trebuie plătit mai mult, aşa că dau să sun la singurul număr de contact afişat pe site. După ce sunt informat că apelul este taxat normal, că poate fi înregistrat, bla...bla, sunt trecut pe aşteptare. Nimic neobişnuit până aici. După un timp relativ scurt de aşteptare, mi se oferă posibilitatea de a lăsa un mesaj cu numele şi numărul de telefon şi promisiunea că voi fi sunat în maxim 24 de ore. Sigur că nu am lăsat mesaj, eu doream să aştept până ce voi fi preluat de un operator, dar după ceva timp (destul de scurt, zic eu) apelul a fost închis.  Evident că am sunat iar, aceeaşi poveste. A treia oară am lăsat mesaj cu numele, numărul de telefon şi motivul pentru care doresc să fiu sunat. Am aşteptat să treacă 24 de ore înainte să scriu aceste rânduri şi vă pot spune că nu am fost sunat.
Să revin. Am scris un e-mail, expunând problema mea, la care am primit răspuns seara, pe la 20.00:  datorită vitezei cu care sunt expediate comenzile, pentru a nu depăşi timpul de livrare promis, nu se mai poate face nimic pentru mine. Ora la care am cumpărat cartea: 13.30. Am dat telefoane la 13.45. Am trimis e-mail la 14.00.Încă o dată: vinovat de situaţie sunt eu, deoarece nu am fost atent la detalii. Problema pe care o pun în discuţie este următoarea: dacă sun la un telefon de contact, despre care mi s-a spus explicit că este taxat normal, de ce nu sunt lăsat eu să hotărăsc momentul în care renunţ sau să aştept până la capăt, să fiu preluat de un operator? Mai apoi, dacă mi se promite că voi fi sunat în maxim 24 de ore, de ce nu s-a întâmplat asta? Numai mie mi se pare că această situaţie nu este chiar în regulă?
 Numai zic şi eu, nu dau cu parul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu